Soltek 85DRV+ RAID Driver - Haster -
Fra : Mig Selv

Dato : 13-07-04 19:02

Hej NG

Ja så er det lykkes for mig smide den cd som følger med til det bundkort
væk. Derfor vil jeg høre om der nogen der har den cd og gider at sende enten
hele cd eller bare de mapper med driver der er derpå. det er specielt
driverne til RAID

det haster en smule...

på forhånd tak

Shark

Fra : Mikkel Gottlieb

Dato : 13-07-04 20:13

"Mig Selv" <shark@[FJERN DETTE]stofanet.dk> wrote in message

> det haster en smule...

Hvis der nu var en der rent faktisk havde de pågældende drivere ville
det så ikke være en ide at give en adresse ? Med mindre du mener pr.
email ...

Anyways - mon ikke producenten har dem liggende på deres side... ?

Mikkel

Fra : Mig Selv

Dato : 13-07-04 21:05

jeg har da en email adresse... og nej der er BIOS, AC97 og Motherboard
monitor driver liggende på deres hjemmeside..

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 13-07-04 21:52

"Mig Selv" <shark@[FJERN DETTE]stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> jeg har da en email adresse... og nej der er BIOS, AC97 og Motherboard
> monitor driver liggende på deres hjemmeside..
>
> "Mikkel Gottlieb" <slupper@slupper.dkX> skrev i en meddelelse

Så vidt jeg kan se, fulgte der i sin tid en diskette med mb, hvor driveren
til controlleren lå.
Jeg har søgt og fundet frem til, at det må være en
PROMISE PDC20265R controller, som er på dit mb.
Jeg har fundet en driver her:
http://www.storagedrivers.com/drivers/124/124380.htm
som angiveligt skulle passe til denne controller.
Brugernavn for at komme ind på driverguide:
drivers
password
all
Søg igen når du er kommet ind på siden.
Jeg har også fundet et andet sted, som tilsyneladende er lettere at hente
driver fra, samtidig med at den tilsyneladende passer til alle win
versioner:
http://www.commell-sys.com/Support/Driver.htm#Driver-Others
Se nederst på siden.

Kurt

Fra : Mig Selv

Dato : 14-07-04 22:54

Hej igen

Vil gerne sige mange tak til dig Kurt.. det lykkes mig med de driver som du
var så venlige at linke til.. håber jeg kan hjælpe dig en anden gang

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 14-07-04 23:40

> Hej igen
>
> Vil gerne sige mange tak til dig Kurt.. det lykkes mig med de driver som
du
> var så venlige at linke til.. håber jeg kan hjælpe dig en anden gang

Velbekomme - ja jeg har så en til gode

Kurt