PIM til pc der kan sync' med nokia 5140 ?
Fra : anders majland

Dato : 13-07-04 14:47

Nogen gode ideer til freeware/shareware eller andre billigere
alternativer end ms outlook for at have den samme kalender på pc'en og i
telefonen ?

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Calle.

Dato : 13-07-04 20:04

anders majland wrote:
> Nogen gode ideer til freeware/shareware eller andre billigere
> alternativer end ms outlook for at have den samme kalender på pc'en
> og i telefonen ?

Nu kan jeg se du har en 5140, har du også problemer med, når man f.eks har
fået 3 SMSer og så trykker læs, så makeres de alle som læst i indbakken ;-(

--
Calle.

Fra : anders majland

Dato : 14-07-04 11:05

> Nu kan jeg se du har en 5140, har du også problemer med, når man
> f.eks har fået 3 SMSer og så trykker læs, så makeres de alle som læst
> i indbakken ;-(

Ikke endnu - men der har heller ikke ligget 3 ulæste i den endnu
Må hellere lige få det testet.

Fra : anders majland

Dato : 14-07-04 12:19

> Ikke endnu - men der har heller ikke ligget 3 ulæste i den endnu
> Må hellere lige få det testet.

Nej det har jeg ikke - sendte lige 3 til mig selv og der lå 1 i
forvejen. Efter at have kittet på de 2 er der nu 2 åbne og 2 lukkede
konvolutter. Men jeg bruger kun sim-kortets hukommelse.

Fra : Calle.

Dato : 14-07-04 16:22

anders majland wrote:

> Nej det har jeg ikke - sendte lige 3 til mig selv og der lå 1 i
> forvejen. Efter at have kittet på de 2 er der nu 2 åbne og 2 lukkede
> konvolutter. Men jeg bruger kun sim-kortets hukommelse.

ok, jeg bruger godtnok telefonens, da det giver mange flere muligheder for
hver person i tlf. bogen.

--
Calle.

Fra : Kim Ingvorsen

Dato : 15-07-04 07:47

Hvad med at se efter Evolution fra Ximian?
Bruger dne selv på min linuxbox. Rigtig godt alternativ til MS Outlook.

Evolution kan compiles til Win32 platformen.
Se evt. på http://www.ximian.com/

Mvh
Kim

Fra : anders majland

Dato : 15-07-04 12:59

Kim Ingvorsen <kimingvorsen@msn.com> wrote in
opsa52gag8pnucai@ingvorsen:
> [...]
> Bruger dne selv på min linuxbox. Rigtig godt alternativ til MS
> Outlook.
> Evolution kan compiles til Win32 platformen.

Jeg har lidt svært ved at finde en binaer til win32.... ender hele
tiden blindt som i
http://developer.ximian.com/projects/evolution/release_notes/1.4.6.html
eller http://www.novell.com/linux/ximian.html

Men du har syncroniserign til at virke med en nokia ?