Erfaring med Siemens M65/CX65
Fra : EC

Dato : 13-07-04 09:45

Hej.

Er der nogen der har prøvet en Siemens M65/CX65?
Hvordan er "kvalitetsindtrykket" og hvordan ser det ud med standby/taletid
på en opladning?

--

/ Jesper

Fra : Gryffe

Dato : 13-07-04 14:26

EC skrev:

> Er der nogen der har prøvet en Siemens M65/CX65?

Hej EC, jeg er også lidt "rystet" over den manglende omtale af disse
telefoner i gruppen. Jeg har absolut INGEN first hand-oplevelser af
telefonerne, men har den sidste uges tid fundet nogle hæderlige og grundige
anmeldelser på nettet (er der i øvrigt nogen der tør gætte på hvorfor de
østeuropæiske dominerer??)

Her er dét jeg lige kunne finde i min history, oversat fra russisk:
http://www.mobile-review.com/review/siemens-m65-en.shtml

Og ét IKKE oversat fra tjekkisk
http://www.mobilmania.cz/Mobilnitelefony/Ar.asp?ARI=107269&CHID=1&EXPS=&EXPA

Ellers er der gjort og delt mange erfaringer i dette forum:
http://www.club-siemens.net/forum/forumdisplay.php?fid=87

Tilsyneladende er der ikke klager over opladningers holdbarhed. - Men helt
fantastisk kan det nok ikke være, når vi taler en enorm TFT-skærm og
et relativt lille batteri? (Gætte-gætte ...)

Til gengæld er der en del om navigationsknappen på CX65, der systematisk
afviger fra alle pressebilleder. Den faktisk producerede telefon har en
hårdere, mere brugervenlig, men ikke kønnere (og ikke centrerede?!) knap -
man kan vist se igennem coveret rundt om den ...
http://www.club-siemens.net/forum/viewthread.php?tid=37963

Billederne er nogen af de flotteste jeg har set i 640*480. Se
http://www.club-siemens.net/forum/viewthread.php?tid=34159, samt
www.sprites.dk.

Håber der er andre der har mere håndgribelige erfaringer ...?

Fra : Gryffe

Dato : 18-07-04 16:56

Gryffe skrev:

> Til gengæld er der en del om navigationsknappen på CX65

Jeg følger lige selv op

Der er en ret grundig debat her:
http://www.mobildebat.dk/viewtopic.php?t=37729&highlight=cx65

--
Mvh. Gryffe

Fra : nik

Dato : 26-07-04 10:18

Hola!

Jeg har en M65...som helhed vil jeg sige: Fed!
Specielt skærmen er superb!
Standby tiden er ikke overvældende (sikkert skærmen), men er dog
brugbar (ca 2 dage uden for meget lir).
Men jeg har enkelte hukommelsesproblemer (der er f.eks alt alt for lidt
hukommelse til rigtig web-browsing)
Men metalskærmen er sgu feeeed!!!

Mvh
Nik