Flytte ringetone fra Nokia 6150 til 6210
Fra : Lars Arup

Dato : 13-07-04 04:59

Jeg har i mange år kørt med en Nokia 6150 og altid brugt en ringetone i den
som hedder Helan, idet den melodi betyder noget særligt for mig.Men nu har
jeg fået en 6210 og den har desværre ikke denne ringetone, og Nokia's
hjemmeside tilbyder den heller ikke. Som i nok kan forstå er det næsten en
"katastrofe" ikke at ha den mere, så hvad kan man gøre? Så hvidt jeg kan se
kan man ikke sende den fra 6150'eren.
Har nogle et bud på hvad jeg skal gøre?

PS: Jeg er iøvrigt lidt utilfreds med lydkvaliteten af det jeg hører, kan en
ny kapsel løse problemet eller er de bare sådan.(lidt flad dåseagtig
gengivelse)?

På forhånd tak.
Lars Arup TLF 26 22 42 11.

Fra : Lars Arup

Dato : 14-07-04 22:08

Nå det er der åbenbart ingen der ved noget om?! (suk!)
VH Lars

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 15-07-04 10:00

Lars Arup griflede i news:40f5a027$0$254$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:
> Nå det er der åbenbart ingen der ved noget om?! (suk!)

Er det en indbygget ringetone i 6150'eren? For så kan du ikke overføre den
nogen steder hen... Men hvis du er heldig kan du måske finde tonen et af de
steder på nettet, hvor man kan få tilsendt én...

Lydkvaliteten i 6210 burde der slet ikke være noget problem med. I min gamle
var/er den rigtig god, dog synes jeg den er endnu bedre i min nye 6230, men
det er vel heller ikke underligt...

--
Hygge...
Daniel