Polsk hunderace
Fra : Camilla - M&M

Dato : 12-07-04 22:27

Hej

Nogen der ved hvad en "Polsk Rottehund" kunne være for en? Det er en bekendt
der fortæller den er meget lille med stort hovede og endnu størrere ører.

Jeg kunne ikke forestille mig at den hedder Polsk Rottehund, men min
bekendte var 100 % sikker på at den hun mødte i hvert fald hed polsk til
fornavn

Håber i kan hjælpe mig med gode forslag!

Hilsen Camilla

Fra : shadow

Dato : 12-07-04 23:17

"Camilla - M&M" <nul@nuk.nul> skrev i en meddelelse
> [...]
> fornavn
>
> Håber i kan hjælpe mig med gode forslag!

Hej Camilla
Der er en hund der hedder Polsk bracke / ogar polski
det er en blodhund der er krydset med en de lokale myndeagtige jaghunde.
Hilsen
Jimmy