billeder af Peanut
Fra : Nana Sørensen

Dato : 12-07-04 22:13

Hej gruppe...

Så er mit digital-kamera oppe at køre igen. Så om tyve min er der billeder
på dk.binaer af Peanut.

Mvh. Nana

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 12-07-04 22:38

Hej Nana

"Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

Ahhhhh hvor er han kær, ham kan jeg godt forstå du er stolt af.

Mange hilsner fra

Bolette
www.bolettes.dk ( her ligger nye billeder af Nicki )

Fra : Nana Sørensen

Dato : 12-07-04 22:43

Har lige lagt en hel bunke på, under navnene Peanut med tal bagefter...

Mvh. Nana

Ps. Måske har du ikke set dem allesammmen?
pps. Er han så kort eller langhåret? Vil gerne have eksperterne til at
bedømme...

Fra : Freedom

Dato : 13-07-04 09:00

> [...]

> Ps. Måske har du ikke set dem allesammmen?
> pps. Er han så kort eller langhåret? Vil gerne have eksperterne til at

Han er godt nok skån;)) Rigtig skøn!!!

Hvad har du købt ham som? Har han ikke stamtavle?

Hvor gammel er han?

Hvad er hans forældre?

Det var for at finde ud af om han er kort/eller langhåret!
Iben!

Fra : Nana Sørensen

Dato : 13-07-04 13:34

"Freedom" <nomail@nomail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hvor gammel er han?
>
> Hvad er hans forældre?
>
> Det var for at finde ud af om han er kort/eller langhåret!

Han er født d. 29 feb. Han er importeret fra Tjekkiet og er helt sikkert
en rigtig ægte chihuahua, men han har ikke stamtavle. Eller: jeg har ikke
fået en.
Jeg aner ikke hvordan hans forældre har været, men jeg mener at
kennelkvinden sagde at faren var korthåret og moren langhåret. Jeg kan læse
mig fem til at mange kuld er blandede af kort og langhårede.
Men jeg aner ikke hvad Peanut er. En anden chi fra det samme sted, som også
er fra Tjekkiet, bor hos min svigertante og onkel. Hun er allerede ved at
blive godt langhåret selvom hun kun er fem dage ældre. Hmm...

Mvh. Nana

Fra : Camilla - M&M

Dato : 12-07-04 22:45

Hej Nana!!

Nøøøøøøøøjjjj........ Jeg ER solgt!

Tusinde tak for billederne! Nu kan vi endelig se hvem du snakker om

Hilsen Camilla

Fra : Nana Sørensen

Dato : 12-07-04 22:49

Jaaah.... Er han ikke bare skønno? En rigtig lille loverboy.... LOL

Mvh. Nana (som også selv er solgt)

Fra : Annika Pedersen

Dato : 13-07-04 06:36

"Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> wrote in

> Hej gruppe...
>
> Så er mit digital-kamera oppe at køre igen. Så om tyve min er der
> billeder på dk.binaer af Peanut.
>
> Mvh. Nana

Åh hvor er han skøn! Er især vild med Peanut7.
En lille hvide "snebold" er det noget kattelegetøj?
*Kan godt se at han er rigtig farlig med det halsbånd!*

--
Annika P

Fra : Nana Sørensen

Dato : 13-07-04 13:37

"Annika Pedersen" <newsgroup@annika.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> En lille hvide "snebold" er det noget kattelegetøj?
> *Kan godt se at han er rigtig farlig med det halsbånd!*

Hej Annika...

Jaaah, han er skøøøøn.
Og ja, det er kattelegetøj. Da vi fik ham var han så lille at ALT
hundelegetøj, var for mega til ham. "snebolden" er en pelskugle med elastik
i og en lille ring for enden. Vi havde den tapet fast under spisebordet,
indtil han flåede den af, men indtil da og også efter han han godt nok haft
meget sjov med den. LOL Den "flygtede" jo når han slap den, så det har
sikkert været sjovt.
Og ja... Han er bare superfarlig med det halsbånd. LOL

Mvh. Nana

Fra : Annika Pedersen

Dato : 13-07-04 14:53

> [...]
> slap den, så det har sikkert været sjovt.
> Og ja... Han er bare superfarlig med det halsbånd. LOL

Chili er ikke så god til at lege, mens Batman elsker legetøjet.
Chili har et par sæle, en ko og en kat (store menneskebamser).
Batman har derimod nogle optrækkelige mus! Er du vimmer de er gode. Især
at lægge sig op ad/på mennesker og så bare trække dem op - lade dem
"rumle" færdige, trække op igen.. osv uendeligt!
Ellers tror jeg nærmest at den anden favorit er en mus der kan pive! Det
lyder som en fugleunge, men at ryste den så den larmer er guf!! Eller det
bedste: At lægge den et sted mor ikke kan nå, og så lade den ligge der og
pive ;)

Han _er_ nu sød ham Peanut.
Hans ører er stadig ikke oppe så jeg.
Ørerne ser dog meget langhårede ud, så mon ikke resten også kommer.
Pt. nyder drengene at vi sover i telt - de løber ind og ud under
teltdugen, rundt om, tjekker lige vinduerne for at se om vi stadig er her
- og ellers rundt i haven som de plejer. *Er der noget bedre end at løbe
rundt om bål-pladsen?*

--
Annika P

Fra : nusta

Dato : 13-07-04 10:38

"Nana Sørensen" skrev d. 12-07-04 22:13 dette indlæg :
> Hej gruppe...
>
> Så er mit digital-kamera oppe at køre igen. Så om tyve min er der
billeder
> på dk.binaer af Peanut.
>
> Mvh. Nana

Hej Nana.

Det kan godt være at jeg er konplet idiot, men jeg kan altså ikke finde
ud af hvordan skal skal komme ind og se billederne af Peanut. Vil du
være sød at hjælpe mig. Jeg er ny bruger og har endnu ikke fundet ud af
det hele.

Med Venlig Hilsen

Nusta/Dorthe

P.s Der er billeder af mine Chihuahua på www. kennelbygstubben.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Battlefield´s

Dato : 13-07-04 13:18

"nusta" <nusta.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ud af hvordan skal skal komme ind og se billederne af Peanut. Vil du
> være sød at hjælpe mig. Jeg er ny bruger og har endnu ikke fundet ud af

Hej
Kan nogen ikke godt give et direkte link? Jeg har problemer med at åbne
Binaer af en eller anden grund, og jeg vil da også gerne se lille Peanut.
Vibeke

---

Fra : Nana Sørensen

Dato : 13-07-04 13:39

Hej Vibeke...

Prøv at læse svaret ovenfor. Men jeg ved det ikke... Øv... Ville ellers
gerne vise alle det lille myr.

Mvh. Nana

Fra : Nana Sørensen

Dato : 13-07-04 13:38

Hej...

Jeg ville enormt gerne hjælpe, men jeg ved faktisk ikke selv hvordan det
fungerer. Det tog mig en halv time at gennemskue hvordan jeg skulle
oprette billederne derinde. LOL
MIn kæreste kunne se dem på sin computer ved at gå ind på dk.binaer og så
trykke på brevhoveder. Virker det ikke?

Mvh. Nana

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 13-07-04 13:40

"Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> writes:

> [...]
> oprette billederne derinde. LOL
> MIn kæreste kunne se dem på sin computer ved at gå ind på dk.binaer og så

Det kommer an på hvor man henter sine news fra og hvad man bruger til
at læse news. Jeg kan desværre heller ikke se Peanut, selvom jeg er
særdeles nysgerrig.

Mvh Trine

http://www.triane.dk, billig og god overnatning i Nordjylland
Spændende butik med stort udvalg i kurve og sæsonpynt

Fra : Nana Sørensen

Dato : 13-07-04 13:43

Hmmm...

Jeg har tiscali-internet. Øv da... kan i ikke se ham? Herre trist... for han
er herre sød...

Mvh. Nana

Fra : Battlefield´s

Dato : 13-07-04 13:50

> Hmmm...
>
> Jeg har tiscali-internet. Øv da... kan i ikke se ham? Herre trist... for
han
> er herre sød...
>
> Mvh. Nana

Hej Nana
Hurra!
Nu fik jeg Binaer til at virke igen. Han er bare søøøøød
Og så mig, der slet ikke er til små hunde, men her må jeg overgive mig.
Kan han ikke bruge legetøj beregnet til katte?
Hilsen Vibeke

---

Fra : Camilla - M&M

Dato : 13-07-04 13:55

Til alle jer der ikke kan se billederne af Peanut, kan de ses på
www.sitecenter.dk/border under PEANUT.
Jeg lader dem ligge der resten af dagen.

Hilsen Camilla

Fra : Nana Sørensen

Dato : 13-07-04 14:12

Ej, hvor er du sød. Takker...

Mvh. Nana

Fra : nusta

Dato : 13-07-04 19:46

Hej Nana

Hvor er han sød. En lækker lille sag. Hvis du ikke har set min kommentar
på "Chihuahua vækstkurver" kan jeg fortælle dig at Peanut er langhåret.
Han har sikkert lige skiftet babypelsen ud med den blivende pels. Og
mens den blivende pels vokser helt ud ser den noget korthårede ud. Du
kan se at han bliver langhåret ved at han hår små frynser på ørerne og
at han har lidt længere hår på brystet og sikkert også på rumpen. Men
pelsen vil helt sikkert vokse mere ud og blive længer med tiden.

Det er kelt korrekt at man må parre langhårede chihuahua med korthårede
og man kan få både lang og korthårede hvalpe i et kuld. Men der kan ske
at en langhåret hvalp efter en korthåret mor i første led ikke får så
meget pels, den bliver ikke så lang men der er flere hår. Hvis du så
parrer denne hvalp med en langhåret når tid er vil du få en langhåret
hvalp med en masse pels. Altså dette er teori men den kan svipse i
parksis. Men Peanut er langhåret da frynser på ørerne, hale, bryst og
rumpe ikke er tilladt i den korthårede variant.

Har du set mine på www.kennelbygstubben.dk. Er de ikke også nuttede.

Med Venlig Hilsen

Nusta/Dorthe

http://www.kandu.dk/

Fra : Nana Sørensen

Dato : 13-07-04 21:36

> [...]
> parksis. Men Peanut er langhåret da frynser på ørerne, hale, bryst og
> rumpe ikke er tilladt i den korthårede variant.

Hej Camilla...

Nu bliver jeg helt i tvivl. Peanut er kun lidt langhåret bag ørerne. Slet
ikke på brystet eller på rumpen. Kan han være en slags kombi? Måske er han
en af mellemleddene der bliver hverken eller?
De er godt nok supernuser de små piffere du har... Uuuha... Jeg er blevet
helt chi-narkoman. Jeg kan tage mig selv i at sidde og finde cute billeder
på nettet, fordi jeg syntes den race er så lækker.

Mvh. Nana

Fra : Camilla - M&M

Dato : 13-07-04 21:39

"Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

*klip*

> Hej Camilla...

Hej Nana

> Nu bliver jeg helt i tvivl. Peanut er kun lidt langhåret bag ørerne. Slet
> ikke på brystet eller på rumpen. Kan han være en slags kombi? Måske er han
> en af mellemleddene der bliver hverken eller?

Du må ikke spørge mig... Jeg aner intet om Chi´er

> De er godt nok supernuser de små piffere du har... Uuuha... Jeg er blevet
> helt chi-narkoman. Jeg kan tage mig selv i at sidde og finde cute billeder
> på nettet, fordi jeg syntes den race er så lækker.

Jeg har Border Terriere

> Mvh. Nana

Hilsen Camilla som nu ikke lige tror dette indlæg er til mig

Fra : nusta

Dato : 15-07-04 06:02

"Nana Sørensen" skrev d. 13-07-04 21:36 dette indlæg :

> [...]

billeder
> på nettet, fordi jeg syntes den race er så lækker.

Jeg er helt sikker på at han bliver langhåret. Han bliver måske ikke den
helt så pelsrige. Men han har da nogle flotte ørefrynser og når hans
ører kommer til at stå vil det blive utroligt flot. Når han løber vil de
flagre efter ham, hvilket ser enormt supermand agtig ud. Men hvis du ser
på min Hjemmeside www.kennelbygstubben.dk under Nusta vil du se en tæve
på 19 mdr. Da hun var lige så gammel som din havde hun heller ikke mere
pels. hun bliver heller ikke så pelsrig som de andre chihuahuaer jeg
har. Men jeg håber at hun får mere pels efter et kuld hvalpe. Det sker
nemlig ofte af tæverne bliver lidt mere pelsrig når de har fået hvalpe.

Han kan ikke være enten eller. selv om det ville være sjovt.

Med Chihuahua hilsen

Nusta/Dorthe

http://www.kandu.dk/

Fra : Leyna

Dato : 13-07-04 21:51

On Tue, 13 Jul 2004 14:55:04 +0200, "Camilla - M&M" <nul@nuk.nul>
wrote:

>Til alle jer der ikke kan se billederne af Peanut, kan de ses på
>www.sitecenter.dk/border under PEANUT.
>Jeg lader dem ligge der resten af dagen.

Mange tak til Camilla (som jeg personligt aldrig turde vække om
morgenen!) *G*
Og peanut er godt nok skøn selvom jeg mest er til store hunde.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 21-07-04 13:46

Tue, 13 Jul 2004 14:55:04 +0200, Camilla - M&M wrote:

>Til alle jer der ikke kan se billederne af Peanut, kan de ses på
>www.sitecenter.dk/border under PEANUT.
>Jeg lader dem ligge der resten af dagen.

Tak for synet af en herlig sej chihuahua!

--
Mvh Sonja P. sonpetnospam@pc.dk http://www.sonpet.dk

Dyr har ikke andre guder end dig, så behandl dine dyr,
som du vil, din gud skal behandle dig...

Fra : Nana Sørensen

Dato : 13-07-04 14:11

> [...]
> Og så mig, der slet ikke er til små hunde, men her må jeg overgive mig.
> Kan han ikke bruge legetøj beregnet til katte?

Hej Vibeke...

Lækkert at du kan se dem nu. Hi hi... Jeg kender mange tæppetisser-hadere
som var nødt til at overgive sig til Peanuts charme.
Jow, næsten alt hans legetøj er kattelegetøj. Hans første halsbånd var en
del af en gammel kaninsele.

Mvh. Nana

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 13-07-04 17:40

"Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> writes:

> Jeg har tiscali-internet. Øv da... kan i ikke se ham? Herre trist... for han
> er herre sød...

Ikke din, men min. :)

Og her kommer så en masse off-topic:

For det første. Det vil være meget nemmere at læse din indlæg, hvis du
svarer efter det du skriver. Læs mere om det her:

Denæst, for at vi nu allesammen kan få glæde af dine billeder af
Peanut, så kan du vælge at oprette dig som bruger et eller andet
gratis sted og lave en lille hjemmeside, eller bare lægge billederne
op.

Jeg kender desværre ikke rigtig nogen dansk side, men en norsk, hvor
du har 20MB plads. Da jeg sidst brugte den til en julekalender var der
ingen reklamer.
http://www.home.no/medlem/fordeler.cgi

Hvis du skal bruge hjælp, så kan du skrive privat til mig, så skal jeg
se hvad jeg kan gøre.

Alternativt kan det være, at der allerede følger en hjemmeside med dit
internetabonnement.

Og så lige for at blive lidt ontopic igen: Hvor er den lille Peanut
dog vakker. En lidt anden størrelsesklasse end min hvalp Siri, der
bliver 10 uger i morgen og vejer 14 kg. http://www.trinekc.dk/siri.php

Fra : Nana Sørensen

Dato : 13-07-04 21:39

> [...]
>
> Og så lige for at blive lidt ontopic igen: Hvor er den lille Peanut
> dog vakker. En lidt anden størrelsesklasse end min hvalp Siri, der

Hej Trine...

Hø hø... Jeg plejer også at svare efter indlægget. Den er måske smuttet et
par gange. Men jeg gør det ellers altid... Også hvis du tjekker mine
andre indlæg. Men ja, jeg syntes også det er irriterende.
Jeg har faktisk allerede en hjemmeside. Den er bare ikke oppe at køre i
øjeblikket. Men jeg har endda købt mit eget domæne-navn, så det er kun et
spørgsmål om tid før Peanut er på nettet med egen hjemmeside.
Hi hi... Det er så skægt at læse om andres hunde. LOL 14 kg.. Jeg indser
lige at Peanut er meget lille. Hvad er Siri for en pif?

Mvh. Nana

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 14-07-04 06:56

"Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> writes:

> Hi hi... Det er så skægt at læse om andres hunde. LOL 14 kg.. Jeg indser
> lige at Peanut er meget lille. Hvad er Siri for en pif?

En lille diskret newfoundlænder. Og hun er ganske billig til salg om
morgenen!

Hvorfor det er hun gør selvom hun har både mad og vand, en der sidder
og kæler med hende og lige har været både i haven og ude at gå, det
fatter vi bare ikke.