Gemme alle billeder på en side
Fra : Mr_Smith

Dato : 12-07-04 21:00

Findes der en browser med en funktion der kan gemme alle billeder fra en
hjemmeside. Der er thumbnails som linker til de "rigtige" billeder - det er
disse "rigtige" billeder som gerne skal gemmes. Findes der evt. andre
muligheder, hvis der ikke er en browser som kan klare skærene.

På forhånd tak!

//smith

Fra : Fynbo

Dato : 12-07-04 21:05

"Mr_Smith" <no@emailatall.moc> skrev i en meddelelse
> [...]
> disse "rigtige" billeder som gerne skal gemmes. Findes der evt. andre
> muligheder, hvis der ikke er en browser som kan klare skærene.

Har "hørt" at der skulle være et program
der hedder Webzip ell. lign..
Søg på google.

Fynbo

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 12-07-04 22:08

Mr_Smith skrev:

>Findes der en browser med en funktion der kan gemme alle billeder fra en
>hjemmeside. Der er thumbnails som linker til de "rigtige" billeder - det er

Teleport Pro?
--
Kaj Svenningsen

Behandl dig selv som du vil behandles af andre.

Fra : Mr_Smith

Dato : 13-07-04 15:14

"Kaj Svenningsen" <news@kajsvenningsen.dk> wrote in message

> Teleport Pro?

- Hvis man får beskeden "acces denied" og "directory listing denied - this
virtual directory dows not allow contents to be listed" er der vel intet at
gøre?

// smith

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 13-07-04 15:52

Mr_Smith skrev:

>- Hvis man får beskeden "acces denied"

Ikke jeg ved af.

> "directory listing denied - this
>virtual directory dows not allow contents to be listed" er der vel intet at
>gøre?

Det betyder vel bare, at der ikke er nogen 'index' eller 'public' side
at starte med. Kan du hitte navnet på startsiden er du vist kørende.

Fra : Morten K. Hansen

Dato : 12-07-04 23:42

Den 12-07-2004 22:00, skrev Mr_Smith:
> [...]
> disse "rigtige" billeder som gerne skal gemmes. Findes der evt. andre
> muligheder, hvis der ikke er en browser som kan klare skærene.

Der findes svjh en extension til Mozilla der kan det du ønsker, søg
efter den på http://mozdev.org

--
Med venlig hilsen / Best regards
Morten K. Hansen   http://hansen-winkel.dk/

Fra : PerX ...

Dato : 13-07-04 00:14

In article <LZBIc.869$zw5.476@news.get2net.dk>, no@emailatall.moc
says...
> [...]
> disse "rigtige" billeder som gerne skal gemmes. Findes der evt. andre
> muligheder, hvis der ikke er en browser som kan klare skærene.

GetRights browser.

Fra : Mr_Smith

Dato : 13-07-04 14:57

Tak skal I have, jeg undersøger de tips I har givet!

//smith

Fra : Bo Overgaard

Dato : 16-07-04 18:21

hej smith

wget kan det du ønsker og meget mere til. hvis du anvender windows kan du se
http://www.interlog.com/~tcharron/wgetwin.html

/bo