Medion 3500 (MSI 6513) cpu størrelse
Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 12-07-04 18:25

En kammerat har en Medion Pc fra Aldi med ovenstående mb. På MSI´s
hjemmeside kan jeg ikke finde den pgl. model, men det er jo nok meget
normalt at Medion får lavet nogle specielle.
Hans problem er, at han lige har knækket et ben af hans processor, som er en
P4 2.0 ghz.
Umiddelbart kan jeg ikke finde en forhandler af denne cpu og ville så
undersøge om en 2.4 evt. kunne passe.
Det har ikke været muligt for mig at finde nogen oplysninger om, hvorvidt mb
understøtter større mb.
Hos medion.de kan jeg under downloads finde bl.a. bios opdatering, men der
står intet om, hvad opdateringen gør.
Jeg har ikke kunnet finde en manual til den.
Den har åbenbart et chipset som hedder Intel I845D, men det er også ukendt
hos MSI.
Er der nogen der kender dette MB og ved om opgradering af cpu er mulig?

Kurt

Fra : Mads

Dato : 13-07-04 12:04

"Kurt B. Andersen" <kurtnospam@portalen.no> wrote in message
> [...]
> hos MSI.
> Er der nogen der kender dette MB og ved om opgradering af cpu er mulig?

Hejsa

Der er nogle bundkort hos MSI med 845D:

http://www.msi.com.tw/program/products/slim_pc/slm/pro_slm_detail.php?UID=13
9

http://www.msi.com.tw/program/products/slim_pc/slm/pro_slm_detail.php?UID=13
6

Se under Cpu Support.

Chipsettetene burde vel være ens mht understøttelse af cpu.

Mads

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 13-07-04 15:59

"Mads" <2mads@XCXCXCXCtdcspace.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> 6
>
> Se under Cpu Support.
>
> Chipsettetene burde vel være ens mht understøttelse af cpu.

Mange tak - jeg må jo være blevet halvblind siden jeg ikke selv kunne finde
det. Nu ser det ud til at problemet løses ved, at jeg har fundet en brugt
2.0 ghz cpu, så han forhåbenligt snart er kørende igen.

Kurt