ringtræning i nordjylland
Fra : kenneth sørensen

Dato : 12-07-04 17:22

hej gruppe

jeg ville høre om der er mulighed for at gå til ringtræning ud over, det der
bliver lavet hos dkk. Vi har nemlig en gd som godt kunne tænke sig at træne
lidt med nogle hunde der er lidt mere på hans størrelse. Vi går ind i mellem
et sted hvor der kun er små hunde og det er lidt træls.

venlig hilsen dorthe

Fra : nusta

Dato : 13-07-04 10:40

"kenneth sørensen" skrev d. 12-07-04 17:22 dette indlæg :
> [...]
mellem
> et sted hvor der kun er små hunde og det er lidt træls.

Hvor er det henne i går, hvor der kommer små hunde.

Kærlig Hilsen

Nusta/Dorthe

http://www.kandu.dk/

Fra : kenneth sørensen

Dato : 13-07-04 13:42

Hejsa

Vi har gået en del gange i frederikshavn og der er altid mange små hunde,
vores er næsten altid den største.
venlig hilsen dorthe

Fra : nusta

Dato : 13-07-04 20:06

Hej Dorthe

Tak for dit svar. Men der er lidt for langt at kører da jeg bør 20 km
vest for Ålborg man tak for svaret.

Hilsen

Nusta/Dorthe

http://www.kandu.dk/

Fra : Benny Mortensen

Dato : 14-07-04 08:53

"nusta" <nusta.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> det der
> træne
> mellem

> Hvor er det henne i går, hvor der kommer små hunde.
>
> Kærlig Hilsen
>
> Nusta/Dorthe

> http://www.kandu.dk/

Hej Dorthe

Jeg er ikke helt sikker på om det jeg skriver nu er helt rigtigt, og
strudsen er ikke hjemme, så jeg kan ikke spørge ,, Men der er Trekantens
hundeklub i Aalborg Øst. Jeg mener de somme tider beskæftiger sig lidt med
det.

M.V.H.....Benny..

Fra : nusta

Dato : 15-07-04 06:02

"Benny Mortensen" skrev d. 14-07-04 08:53 dette indlæg :

> [...]
Trekantens
> hundeklub i Aalborg Øst. Jeg mener de somme tider beskæftiger sig

Har du evt. en tlf nr.

Med Venlig Hilsen

Nusta/Dorthe

http://www.kandu.dk/

Fra : Benny Mortensen

Dato : 15-07-04 08:20

> "Benny Mortensen" skrev d. 14-07-04 08:53 dette indlæg :

Hej Dorthe

Nej ikke umiddelbart, men jeg skal da prøve at se, om ikke jeg kan huske at
spørge strudsen, når hun kommer hjem.

M.V.H.....Benny..

Fra : nusta

Dato : 16-07-04 12:00

"Benny Mortensen" skrev d. 15-07-04 08:20 dette indlæg :

> [...]
> > >

> Hej Dorthe
>
> Nej ikke umiddelbart, men jeg skal da prøve at se, om ikke jeg kan

Har I prøvet HUNDE VENNERNE i Nr. Sundby ved Ålborg

Venlig Hilsen

Nusta/Dorthe

http://www.kandu.dk/

Fra : Benny Mortensen

Dato : 17-07-04 14:01

> huske at

> Har I prøvet HUNDE VENNERNE i Nr. Sundby ved Ålborg
>
> Venlig Hilsen
>
> Nusta/Dorthe

> http://www.kandu.dk/

Hej igen Dorthe

Nu har jeg sparket strudsen, så hun rystede ud med lidt oplysninger.
Det var ikke ringtræning i Trekantens hundeklub, men Agility hun deltog i
derude. Hendes bud ville lige umiddelbart være DKK i Vadum. Jeg syntes at
mindes du bor vest for Aalborg, så er det bare med, på hvilken side af
fjorden

M.V.H.....Benny..

Fra : nusta

Dato : 21-07-04 15:38

"Benny Mortensen" skrev d. 17-07-04 14:01 dette indlæg :

> [...]
syntes at
> mindes du bor vest for Aalborg, så er det bare med, på hvilken side af

Hej Benny.

Kan du hilse strudsen og sige hende tak. Jeg bor 12 km fra Vadum så hvis
der er ringtræning der vil det bare være dejligt. Tak for hjælpen.

Med Venlig Hilsen

Dorthe

http://www.kandu.dk/

Fra : Benny Mortensen

Dato : 22-07-04 01:07

> [...]
>
> Kan du hilse strudsen og sige hende tak. Jeg bor 12 km fra Vadum så hvis
> der er ringtræning der vil det bare være dejligt. Tak for hjælpen.

Hej Dorthe

Så er det jo bare at krydse fingre og tæ'r... Så er du jo ikke så langt
henne og hente...Bor selv i Vestbjerg.

M.V.H.....Benny..