Finder-vinduet viser spørgsmålstegn ?
Fra : Karen Seiersen

Dato : 12-07-04 15:25

Hej NG

Vi har en iBook 12" med system OS 10.3.3, har for nylig isat en ny
harddisk på 80 Gbyte, det er mest min mand som bruger denne Mac.

I går så jeg pludselig at der øverst i finder-vinduet vises et ? tegn
lige til venstre for søgefeltet for lokale diske. Hvad skyldes dette
????

Jeg har prøvet at kontrollere og reparere disktilladelser med diskhjælp
dirrekte fra Mac'en men også fra system CD'en uden effekt. Reparere
disken havde ej heller nogen effekt.

Hvad kan det skyldes og hvori består fejlen sidst men ikke mindst hvad
kan jeg gøre for at få dette spørgsmålstegn væk ??

Vil lige tilføje at fejlen muligvis kan være opstået ved brug af en
ekstern kortlæser, men det virker ikke som sådan ved at kontrollere
kortlæseren samt div. kort.

Håber nogen kan hjælpe

Mange hilsner fra Karen

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 12-07-04 16:03

Karen Seiersen <vk@besked.com> wrote:

> I går så jeg pludselig at der øverst i finder-vinduet vises et ? tegn
> lige til venstre for søgefeltet for lokale diske. Hvad skyldes dette
> ????

Et icon, som ikke kan finde sin original.

Hold æble nede og træk iconet væk.

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg

Fra : Karen Seiersen

Dato : 12-07-04 16:17

> Et icon, som ikke kan finde sin original.
>
> Hold æble nede og træk iconet væk.
>
> /Preben

Tusinde tak Preben selvfølgelig !! hvorfor har jeg dog ikke tænkt på
dette som det første, hvor "dum" kan man være straks at tænke på "ulven"
kommer.

Mange hilsner fra Karen