Fodpleje?
Fra : PerX ...

Dato : 12-07-04 14:53

Nogen som kender nogen gode websites om fodpleje?

(Bemærk, dette er bogstaveligt, ikke en metafor for fod sex ;)

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 12-07-04 15:03

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

> Nogen som kender nogen gode websites om fodpleje?
>
> (Bemærk, dette er bogstaveligt, ikke en metafor for fod sex ;)

Jeg vil foreslå dig at spørge i dk.helbred.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : PerX ...

Dato : 12-07-04 23:36

In article <40f2a04e$0$234$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
brahbech@post8.tele.dk says...

> "PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

> Jeg vil foreslå dig at spørge i dk.helbred.

Gruppen er for samliv, man kan vel ikke have et samliv med grimme tær?
:)

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 13-07-04 16:45

> Gruppen er for samliv, man kan vel ikke have et samliv med grimme tær?

Hvad mener du med det? Selvom jeg ikke har kigget nærmere på dk.helbred,
tvivler jeg på, den har meget med samliv at gøre - og det har fodpleje
heller ikke. I mine øjne har fodpleje mere med helbred end samliv at gøre.

En hurtig søgning i Google giver bl.a. følgende to links:
http://soeg.ofir.dk/html/page006460.asp
http://www.matas.dk/site/02Sundhed/04Fodpleje/

Med venlig hilsen
Børge

Fra : PerX ...

Dato : 13-07-04 19:52

In article <40f40519$0$222$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
brahbech@post8.tele.dk says...

> Hvad mener du med det? Selvom jeg ikke har kigget nærmere på dk.helbred,
> tvivler jeg på, den har meget med samliv at gøre - og det har fodpleje
> heller ikke. I mine øjne har fodpleje mere med helbred end samliv at gøre.

Sikkert. Dk.helbred ser bare ud til at være mere eller mindre død.

> En hurtig søgning i Google giver bl.a. følgende to links:
> http://soeg.ofir.dk/html/page006460.asp
> http://www.matas.dk/site/02Sundhed/04Fodpleje/

Det var mere hvad almindlige mennesker gjorde, ikke hvad man kan købe
sig til.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 14-07-04 00:26

> Sikkert. Dk.helbred ser bare ud til at være mere eller mindre død.

Ok. Det var jeg ikke opmærksom på, selvom jeg burde have undersøgt det.

> Det var mere hvad almindlige mennesker gjorde, ikke hvad man kan købe
> sig til.

Hvad tænker du mere præcis på?

Med venlig hilsen
Børge

Fra : PerX ...

Dato : 02-08-04 21:24

In article <40f46fbc$0$222$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
brahbech@post8.tele.dk says...

> Hvad tænker du mere præcis på?

Det her fx:
http://toflo.dk/art.asp?artikel_id=54

Fra : Christina

Dato : 23-08-04 20:38

PerX ... wrote:
> In article <40f46fbc$0$222$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
> brahbech@post8.tele.dk says...

> Det her fx:
> http://toflo.dk/art.asp?artikel_id=54

hmmm...matas har nogle udmærkede produkter...fodbad (de har en hvor fødderne
er kolde 1 times tid efter, vær lige opmærksom på det, hvis det ikke er
fedt), fodsalve, (fodsalven er bedre en fodcremen) og så en fil til at slibe
huden med...en blød side og en grovere side....Kamfersalve er faktisk også
ret lækkert for fødderne, at blive smurt ind i...men er det dét du leder
efter?

Fra : PerX ...

Dato : 24-08-04 01:53

In article <412a47fe$0$237$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, "Christina"
<Christin(remove)@os.dk> says...

> [...]
> ret lækkert for fødderne, at blive smurt ind i...men er det dét du leder

Jeg tager gladelig notater :)

Fra : Christina

Dato : 24-08-04 13:46

PerX ... wrote:
> In article <412a47fe$0$237$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, "Christina"
> <Christin(remove)@os.dk> says...

> Jeg tager gladelig notater :)

:) så er der matas fodpeeling, du smører på, lader tørre, og gnubber af...

Jeg ville vælge fodbad - fodpeeling - fil - fodsalve...

Så er der en honning/citron blanding du selv kan lave, (mere honning end
citron), som du kan smøre ind på både fødder, hænder og i ansigtet (ja, hele
kroppen om du lyster) som skulle gøre huden blød....lad det sidde et stykke
tid - det klistrer en del, men er ganske lækkert - og det smager vist
udmærket samtidig, hvis man vil kombinere nogle ting... ;)

Fra : PerX ...

Dato : 28-08-04 21:52

In article <412b38e4$0$269$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, "Christina"
<Christin(remove)@os.dk> says...
> [...]
> tid - det klistrer en del, men er ganske lækkert - og det smager vist
> udmærket samtidig, hvis man vil kombinere nogle ting... ;)

Og så feder det næppe meget :)

Fra : Christina

Dato : 29-08-04 21:28

PerX ... wrote:
> In article <412b38e4$0$269$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, "Christina"
> <Christin(remove)@os.dk> says...
>
> Og så feder det næppe meget :)

hehe...guess not...har du prøvet noget af det? :)

Fra : PerX ...

Dato : 31-08-04 21:20

In article <41323cab$0$203$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, "Christina"
<Christin(remove)@os.dk> says...

> hehe...guess not...har du prøvet noget af det? :)

Nej (desværre?)

:)

Fra : Christina

Dato : 01-09-04 09:55

PerX ... wrote:
> In article <41323cab$0$203$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, "Christina"
> <Christin(remove)@os.dk> says...

> Nej (desværre?)
>
> :)

Så smut da ned i matas (*g* mente fodplejen)

Fra : PerX ...

Dato : 04-09-04 23:54

In article <41358ed2$0$249$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, "Christina"
<Christin(remove)@os.dk> says...

> Så smut da ned i matas (*g* mente fodplejen)

Er du sikker på det ikke feder?

Fra : Christina

Dato : 05-09-04 11:02

PerX ... wrote:
> In article <41358ed2$0$249$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, "Christina"
> <Christin(remove)@os.dk> says...

> Er du sikker på det ikke feder?

At gå i matas, har vist aldrig fedet nogen ;)

Fra : PerX ...

Dato : 06-09-04 00:51

In article <413ae44e$0$256$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, "Christina"
<Christin(remove)@os.dk> says...

> At gå i matas, har vist aldrig fedet nogen ;)

Der er en fed pige nede i matas, hun er faktisk lidt fræk *g*

Fra : Christina

Dato : 06-09-04 09:46

PerX ... wrote:
> In article <413ae44e$0$256$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, "Christina"
> <Christin(remove)@os.dk> says...

> Der er en fed pige nede i matas, hun er faktisk lidt fræk *g*

*lol* hvad venter du så på? Så kan det måske godt være fedende at gå i matas
alligevel...hmm...*g*

Fra : PerX ...

Dato : 06-09-04 13:59

In article <413c2423$0$318$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, "Christina"
<Christin(remove)@os.dk> says...

> *lol* hvad venter du så på?

Er du gal - hun vil bare slå mig ned *g*

> Så kan det måske godt være fedende at gå i matas alligevel...hmm...*g*

Åbenbart ;)

Fra : Christina

Dato : 06-09-04 15:32

PerX ... wrote:
> In article <413c2423$0$318$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, "Christina"
> <Christin(remove)@os.dk> says...

> Er du gal - hun vil bare slå mig ned *g*

Slå dig ned? Der mangler vist noget baggrundshistorie her...

Fra : PerX ...

Dato : 07-09-04 12:15

In article <413c7525$0$280$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, "Christina"
<Christin(remove)@os.dk> says...

> Slå dig ned? Der mangler vist noget baggrundshistorie her...

Jeg ligner lidt shrek (bare ikke så grøn

Fra : Christina

Dato : 07-09-04 12:19

PerX ... wrote:
> In article <413c7525$0$280$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, "Christina"
> <Christin(remove)@os.dk> says...

> Jeg ligner lidt shrek (bare ikke så grøn

Årh han er da søøøød....en rigtig nuttetutte...se så at kom ned i den matas
og få kyndig forvejledning af hende den frække, og se om hun evt. vil med
dig ud at spise lidt lækker mam?

Fra : PerX ...

Dato : 07-09-04 21:23

In article <413d996e$0$214$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, "Christina"
<Christin(remove)@os.dk> says...

> Årh han er da søøøød....en rigtig nuttetutte...se så at kom ned i den matas
> og få kyndig forvejledning af hende den frække, og se om hun evt. vil med
> dig ud at spise lidt lækker mam?

Heh, er der en romantiker gemt i dig? :)

Fra : Christina

Dato : 07-09-04 21:37

PerX ... wrote:
> In article <413d996e$0$214$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, "Christina"
> <Christin(remove)@os.dk> says...

> Heh, er der en romantiker gemt i dig? :)

Hvad har det med romantik at gøre? Er mad ikke bare noget man skal have,
fordi det er nødvendigt for overlevelsen...? *fnis* (godt argument i øvrigt,
når du spørger hende ud )

Fra : PerX ...

Dato : 10-09-04 00:42

In article <413e1c5d$0$315$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, "Christina"
<Christin(remove)@os.dk> says...

> Hvad har det med romantik at gøre?

Hm.. det er måske i mig romantikeren er gemt *g*

> Er mad ikke bare noget man skal have,
> fordi det er nødvendigt for overlevelsen...? *fnis* (godt argument i øvrigt,
> når du spørger hende ud )

Hehe, interessant indgangs vinkel :)

"Mad er jo nødvendig for overlevelsen - så hvad siger du - skal vi ikke
sikre vores overlevelse sammen?" *smæk*

*g*

Fra : ThomasB

Dato : 07-09-04 21:49

"Christina" <Christin(remove)@os.dk> skrev i en meddelelse

> Årh han er da søøøød....en rigtig nuttetutte...se så at kom ned i den
matas
> og få kyndig forvejledning af hende den frække, og se om hun evt. vil med
> dig ud at spise lidt lækker mam?

Christina og Shrek er kærster..

Fra : Christina

Dato : 07-09-04 21:52

ThomasB wrote:

> Christina og Shrek er kærster..

*lol* skrid ud af vores fodpleje

Fra : ThomasB

Dato : 07-09-04 22:05

> *lol* skrid ud af vores fodpleje

Ja ja, her er sgu også PÆNT kedeligt...

Fra : Christina

Dato : 07-09-04 23:08

ThomasB wrote:

> Ja ja, her er sgu også PÆNT kedeligt...

Åbenbart ikke kedeligt nok

Fra : ThomasB

Dato : 08-09-04 00:53

> Åbenbart ikke kedeligt nok

Jo, mon ikke! Puha, lad mig komme ud..

Fra : Christina

Dato : 08-09-04 10:18

Hej Thomas

Fra : ThomasB

Dato : 08-09-04 10:26

"Christina" <Christin(remove)@os.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Thomas

Åhh, du bliver ved med at lokke mig herind, hvor i snakker om kedelig
fodpleje og fede mataspiger.

Fra : Christina

Dato : 08-09-04 10:42

ThomasB wrote:

> Åhh, du bliver ved med at lokke mig herind, hvor i snakker om kedelig
> fodpleje og fede mataspiger.

*loller*

Fra : Bhatu Peter

Dato : 08-09-04 10:57

ThomasB wrote:

> Åhh, du bliver ved med at lokke mig herind, hvor i snakker om kedelig
> fodpleje og fede mataspiger.

Fodfetish på overvægtige mataspiger, bag disken?

--
Bhatu Peter
"May all beings be blessed with happiness..."

Fra : ThomasB

Dato : 08-09-04 12:08

"Bhatu Peter" <Bhatu_Peter@theravada.[dk]> skrev i en meddelelse

> Fodfetish på overvægtige mataspiger, bag disken?

Ja, sådan kan man vel også sige det :)

Men kedeligt er det

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 08-09-04 12:55

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, sådan kan man vel også sige det :)

Måske burde du skifte Matas.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : ThomasB

Dato : 08-09-04 13:28

"Boerge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Måske burde du skifte Matas.

Nu kommer jeg sjældent i Matas uden fruen også er med. Så det er vist meget
godt at vi vælger den Matas med de grimme piger :)

Fra : Christina

Dato : 08-09-04 14:16

ThomasB wrote:

> Nu kommer jeg sjældent i Matas uden fruen også er med. Så det er vist
> meget godt at vi vælger den Matas med de grimme piger :)

Hvorfor er det meget godt?

Fra : ThomasB

Dato : 08-09-04 15:02

> Hvorfor er det meget godt?

Fordi det ikke er meget dårligt!

Fra : Christina

Dato : 08-09-04 15:09

ThomasB wrote:

> Fordi det ikke er meget dårligt!

*lol* jaaa....bumbididum....

Fra : Bhatu Peter

Dato : 08-09-04 15:52

ThomasB wrote:

> Nu kommer jeg sjældent i Matas uden fruen også er med. Så det er vist
> meget godt at vi vælger den Matas med de grimme piger :)

AV! Dét er godt nok kinky!

Fra : ThomasB

Dato : 08-09-04 16:08

> AV! Dét er godt nok kinky!

Haha!

I forvejen har jeg meget svært ved at koncentrere mig om noget som helst,
når jeg er med fruen ude at handle..
Puhaaa, det giver stress!

Fra : ThomasB

Dato : 08-09-04 16:09

> *lol* jaaa....bumbididum....

Hvad betyder bumbididum? Og ville det have samme betydning, hvis det hed
bimbududim?

Fra : Christina

Dato : 08-09-04 18:17

ThomasB wrote:
> "Christina" <Christin(remove)@os.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad betyder bumbididum?

Det betyder noget i stil med....."det lader vi stå for sig selv" ;)

Og ville det have samme betydning, hvis det
> hed bimbududim?

absolutely not....

Fra : Bhatu Peter

Dato : 08-09-04 20:46

ThomasB wrote:

> Haha!
>
> I forvejen har jeg meget svært ved at koncentrere mig om noget som
> helst, når jeg er med fruen ude at handle..
> Puhaaa, det giver stress!

He he, så er det man siger at man har lidt ondt i ryggen og har behov for at
sidde ned med en kop kaffe, mens konen drøner rundt og gør sit....

Fra : ThomasB

Dato : 08-09-04 22:49

> He he, så er det man siger at man har lidt ondt i ryggen og har behov for
at
> sidde ned med en kop kaffe, mens konen drøner rundt og gør sit....

Tak for tippet :)

Fra : PerX ...

Dato : 10-09-04 00:44

In article <413ed78d$0$203$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
Bhatu_Peter@theravada.[dk] says...

> Fodfetish på overvægtige mataspiger, bag disken?

Well, jeg har ihvertefald ikke set hendes fødder - vil jeg lige på pege
*g*

Fra : Bhatu Peter

Dato : 10-09-04 11:56

PerX ... wrote:
> In article <413ed78d$0$203$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
> Bhatu_Peter@theravada.[dk] says...

> Well, jeg har ihvertefald ikke set hendes fødder - vil jeg lige på
> pege *g*

Hvis du nu bukker dig ned foran hende og hiver hendes fødder op, så lægger
hun sig på ryggen helt automatisk. Herfra kan du så studere hendes fødder...
Smart ikk?