Samsung SGH-X450
Fra : ChristianTC

Dato : 12-07-04 11:56

Hej NG

Er der nogen af jer der har den nye Samsung SGH-X450, og som lige vil give
en kommentar omkring hvad i synes om den? På forhånd tusind tak

Mvh
Christian

Fra : Martin Leong

Dato : 12-07-04 12:47

"ChristianTC" <christoffertheviking@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
>
> Er der nogen af jer der har den nye Samsung SGH-X450, og som lige vil give
> en kommentar omkring hvad i synes om den? På forhånd tusind tak

Jeg har lige købt en sådan. Mit første indtryk er at det er en rigtig god
telefon
Jeg var lidt nervøs over at skifte fra Nokia (3310), men det går nu fint. De
eneste ting har umiddelbart har at klage over er, at alarmen bruger samme
ringetone som telefonen (og der er vist ikke muligt at lave om på), SMS
ordbogen starter automatisk med store bogstaver (som kræver to klik for at
lave om), og "fabriksringetonerne"...

Læs evt. http://www.mobile-review.com/review/samsung-x450-en.shtml

Mvh
Martin Leong