s478 bundkort opgradering
Fra : Stig Mogensen

Dato : 12-07-04 10:42

Hey,

Jeg vil gerne af med mit gamle p4s333, men søger noget nyt, der samtidig kan
køre med mit andet grej.

Jeg har pt;

Pentium4 NW 1,6ghz (400FSB)
512mb DDR400
2 stk. IDE-100 HDere
DVD-rom/CD-brænder/floppy
G4 TI-4800Se m/8xAGP
PCI netkort, og SB Live!

Dette skulle gerne kunne sættes til et bundkort, der kan køre den gamle P4,
men også gerne senere en nyere med 800FSB og HT. Der må gerne kunne udvides
til dual RAM, men det er ikke nødvendigt. Der må gerne være 8xAGP.
S-ATA/RAID og onboard VGA/lyd/netkort, er jeg ligeglad med.

Det er til en Linuxmaskine, så UT2k4 er det skrappeste spil det skal
trække.....med tiden - når CPU og grafikkort er udskiftet - skal Doom3 vel
også på

Har I nogle bud på et godt MB, der opfylder disse specs?

/Stig