Grimme hunde har charme
Fra : Steen

Dato : 11-07-04 19:11

Hejsa

Det kan godt være, at en lille velplejet puddelhund ser nuttet ud, men jeg
synes nu at grimme hunde har charme og personlighed

Jeg kendte engang en færgemand (?) der havde en såkaldt 'kinesisk
rynkehund'...så'n slags harmonikatingest, det havde pels nok til at blive 2
meter...desværre havde den sat røv allerede efter 60 cm.

Er der nogen der har links til diverse 'grimme hunde', jeg har allerede kig
på en fransk bulldog, som skulle være en rigtig god familiehund?
--
Steen
danmark = dk

Fra : dpl

Dato : 11-07-04 19:25

Hejsa
Nu er der bestemt ingen der slipper godt afsted med at kalde min basset
grim, men nogle uvidende ignoranter ville måske mene, at han er
"skønheds-idealmæssigt udfordret". Han hedder Arthur, og er 6 år gammel
http://megapixel.dk/albums/visalbum.php?id=973

Hilsen Dorthe

Fra : Ann Nielsen

Dato : 11-07-04 22:33

"dpl" <dplahrmann@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> grim, men nogle uvidende ignoranter ville måske mene, at han er
> "skønheds-idealmæssigt udfordret". Han hedder Arthur, og er 6 år gammel

Hej Dorthe.

Det skal du skam heller ikke... Han ser skam for skøn ud!

Mvh.

Ann

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 12-07-04 06:32

On Sun, 11 Jul 2004 20:25:17 +0200, dpl <dplahrmann@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>grim, men nogle uvidende ignoranter ville måske mene, at han er
>"skønheds-idealmæssigt udfordret". Han hedder Arthur, og er 6 år gammel

hehe den ser da for sjov ud, og efter min mening, er det det som det
drejer sig om hvem gidder at have en strømlinet hund

men efter min mening er bedlington terrier klart en af dem der er
skruet mindre heldigt sammen

og foresten så er det måske også værd at vide at sharpei er en
tidligere kinesisk kamphunderace, bare så man ikke lige kun køber
sådan en fordi den ser sjov ud

DAB-problem
Har andre herinde DAB-signalproblemer under Gladsaxesenderen?
og har i prøvet ny antenne hører jeg meget gerne om det

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 11-07-04 19:21

Steen <newz@pc.danmark> writes:

> Er der nogen der har links til diverse 'grimme hunde', jeg har allerede kig
> på en fransk bulldog, som skulle være en rigtig god familiehund?

Efter min mening bliver det ikke meget grimmere end en mexikansk
hårløs. http://user.tninet.se/~kmr888m/christings.jpg

Din "rynkehund" må være en shar pei.
http://www.shenanigansharpei.com/images/puppies/2pups.jpg

Men en chinese crested er heller ikke for køn.
http://www.dogbreedinfo.com/images/chinesecrestedstand2.jpg

En afganermynde synes jeg heller ikke er speciel køn.
http://www.dogtimes.com.br/imagens/dollar_bill.jpg

Og heller ikke en bedlington terrier.
http://www.puppyfind.com/breeds/bedlington_terrier/l_415029.jpg

Men igen. Bare fordi jeg synes en hund er grim, så betyder det absolut
ikke, at den ikke kan være sød og charmerende.

Mvh Trine

http://www.triane.dk, billig og god overnatning i Nordjylland
Spændende butik med stort udvalg i kurve og sæsonpynt

Fra : Steen

Dato : 11-07-04 21:37

Trine Kornum Christiansen <news@trinekc.dk> wrote in

> Din "rynkehund" må være en shar pei.
> http://www.shenanigansharpei.com/images/puppies/2pups.jpg

Jepper, lige præcis!
Måske ikke verdens kønneste husdyr, men selvtillid, charme og lækkert hår
har den da...i hvert fald charme

--
Steen
danmark = dk

Fra : Ann Nielsen

Dato : 11-07-04 22:30

*klip*

--> Men en chinese crested er heller ikke for køn.
> http://www.dogbreedinfo.com/images/chinesecrestedstand2.jpg

*klip*

Det er vel smag og behag det hele! Jeg har selv en Chinese crested med hår
(powder puff) og han falder alle for udseends mæssigt og selvfølgelig også
via sit pragtfulde temperament :)

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 13-07-04 12:25

> En afganermynde synes jeg heller ikke er speciel køn.
> http://www.dogtimes.com.br/imagens/dollar_bill.jpg

Jeg er helt vild med Afghaneren!
De bevæger sig så smukt, ja nærmest svæver og har sådan en stolt og samtidig
utrolig kærlig holdning!!

Synes i øvrigt at Tolleren (Nova scotia duck tolling retriever) er utrolig
grim og meget støjende,
men igen er det hele jo en smags-sag!

(Stod over for tollerne i Herning og de gøede og bed efter hinanden som bare
en i ******)

--
Rinnie

http://www.flatcoated-retriever.dk

Fra : Leyna

Dato : 13-07-04 12:54

On Tue, 13 Jul 2004 13:24:41 +0200, "Rinnie Ilsøe"
<gimze@flatcoated-retriever.dk> wrote:

>Synes i øvrigt at Tolleren (Nova scotia duck tolling retriever) er utrolig
>grim og meget støjende

HAHAHA... Ta' den Broegger!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 16-07-04 14:35

"Rinnie Ilsøe" <gimze@flatcoated-retriever.dk> skrev i en meddelelse

> Synes i øvrigt at Tolleren (Nova scotia duck tolling retriever) er utrolig
> grim og meget støjende,
> men igen er det hele jo en smags-sag!

Proteeeeest!! Tolleren er da den smukkeste, ingen tvivl om det

Venlig hilsen Dikte (som ønsker sig en toller vildt og voldsomt)
---
www.dikte.dk

Fra : Anni Pedersen

Dato : 12-07-04 11:52

Steen <newz@pc.danmark> skrev:
>Hejsa
>
>Det kan godt være, at en lille
>velplejet puddelhund ser nuttet ud, men jeg
> [...]
Håber du foriæller lidt om den franske bulldog - hvis det bliver
den, du vælger.
Der er desværre ikke så mange her med den race.
Hilsen Anni
www.sitecenter.dk/flemse34/

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 12-07-04 16:57

On 12 Jul 2004 10:51:32 GMT, Anni Pedersen <bullmarks@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>den, du vælger.
>Der er desværre ikke så mange her med den race.

ja jeg vil også gerne høre om dem, har faktisk kun mødt eten enkelt
men der ser sjove ud

men den jeg mødte sagde damen at ville slås med alle tæver den mødte
hehe 12kg men mod manglede den nu ikke de har et problem med øjene
når de løber igennem buske og krat, fordi de ingen snude har til at
mærke torne osv først, så det er lidt synd men det går ud over øjene
med det samme.

Fra : Steen

Dato : 16-07-04 22:46

Anni Pedersen <bullmarks@hotmail.com> wrote in

> Håber du foriæller lidt om den franske bulldog - hvis det bliver
> den, du vælger.

Det bliver det nok, men ikke de første par måneder.
Jeg skal en tur udenlands til efteråret, og jeg synes det vil være synd, at
lade en så ny hund være overladt til andre...så hellere vente et par
måneder med anskaffelsen - for skal man have et husdyr, så skal man dæleme
osse passe ordentligt på dem!

--
Steen
danmark = dk