Reservedele til Klatretræ
Fra : Allan

Dato : 11-07-04 18:50

Hej Jeg købte her for ca. 3/4 år siden et af de der billige klatremiljøer i
Maxi Zoo.
Nu er det ved at give op, For med 2 MCO der kæmper,
så er der lidt for meget belastning på stolperne.

Jeg har set et sted at man kan købe løse dele på nettet til klatre miljøer.
Hvor er det lige, For jeg kan ikke huske adressen

Jeg har en ide om at jeg kan nøjes med at købe nye, bedre stolper,
og måske en større hængekøje.

Det kunne jo værre at der var nogle mål der passede til det gamle klatre
miljø
For resten af det er ok.

Mvh Allan

Fra : Pia Nave

Dato : 11-07-04 18:56

Allan wrote:
> [...]
>
> Jeg har set et sted at man kan købe løse dele på nettet til klatre miljøer.
> Hvor er det lige, For jeg kan ikke huske adressen

Hej Allan

Mon det er Likita du mener
Her er i hvert fald et link: http://www.likita.suite.dk/start2.HTM

--
Mvh. Pia og 4-kløveret

Fra : Allan

Dato : 11-07-04 19:07

"Pia Nave" <pia_mig@nave.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Allan
>
> Mon det er Likita du mener
> Her er i hvert fald et link: http://www.likita.suite.dk/start2.HTM
>

> --
> Mvh. Pia og 4-kløveret

Hej Pia.
Tak skal du have, Det ser rigtigt ud.

Jeg må igang med målebåndet for at se hvad det kan blive til.

Mvh Allan