Svampe
Fra : Ukendt

Dato : 11-07-04 13:01

Findes der en side, hvor man kan se billeder af forskellige svampe og hvilke
svampe er giftige for hunde ?

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Ukendt

Dato : 13-07-04 08:57

Buffy wrote:
> Findes der en side, hvor man kan se billeder af forskellige svampe og hvilke
> svampe er giftige for hunde ?
>
> Mvh. www.tjekmig.dk

Du kan jo tage en kigger på:
http://www.biopix.dk/Category.asp?CategoryCode=Svampe

Siden har kun billeder, og ingen forklaring på hvilke der er giftige.
Jeg vil nå antage at hvis de er giftige for mennesker er de vel det også
for hunde. Jeg kigget også ind på netdyredoktor.dk for jeg mente de
havde en side om giftige planter der. Og det havde de også. Men svampe
er ikke nævnt der. Jeg tvivler på at det betyder at der ikke findes
giftige svampe for hunde.
http://www.netdyredoktor.dk/Gift_hund/GPV_Hund/Hund_Anemone/hund_anemone.html

Mvh
Jan B

Fra : Ukendt

Dato : 13-07-04 11:34

"Jan Bergengen" <janDOTbergengenATmailDOTdk> skrev i en meddelelse

> Du kan jo tage en kigger på:
> http://www.biopix.dk/Category.asp?CategoryCode=Svampe

Takker for linket. Så må jeg prøve, at finde ud af, hvilke af dem vi har i
haven og om de er giftige.

http://www.netdyredoktor.dk/Gift_hund/GPV_Hund/Hund_Anemone/hund_anemone.html

Ja her har jeg også kigget før. Google giver ikke ret meget. Har læst et
sted engang, at svampe på træstubbe kunne være giftige for dyr. Vi havde
sådan nogen i området, hvor vi boede sidste år, derfor spekulerer jeg stadig
på om det er det, som har skylden for, at Buffy fik hjernehindebetændelse.
En Labrador vil jo gerne gnaske i alting. Vores vil i hvert fald, undtagen
blomster- dem skal hun nok lade være. Der er det nok mest hvalpe, der er i
risikogruppen.
Så pas godt på jeres hunde....

Mvh. www.tjekmig.dk