Skærme
Fijala 3554
10% på DELL skærmen indtil 28/7
Fra : Flemming Joensson

Dato : 11-07-04 12:06

Jeg saksede lige dette fra dell's side, hvis der er nogen der ikke lige
havde set det:

Udskriv denne side | Close

Tilbuddet gælder kun online
Gælder t.o.m. 28-07-2004

Køb din nye Dell skærm online og spar 10% med det samme!

Dell UltraSharp 1703FP 17"   Spar 10%
Dell UltraSharp 1901FP 19"   Spar 10%
Dell UltraSharp 2001FP   Spar 10%

Fra : Ukendt

Dato : 11-07-04 14:22

On Sun, 11 Jul 2004 11:05:44 +0000 (UTC), Flemming Joensson
<flemming@fjerndette.joensson.org> wrote:

> [...]
>

>Tilbuddet gælder kun online
>Gælder t.o.m. 28-07-2004
>
>Køb din nye Dell skærm online og spar 10% med det samme!

Er de 10% mon trukket fra den viste pris eller ej. Det fremgår ingen
steder jeg umiddelbart kan se.

Hilsen
Allan

Fra : Flemming Joensson

Dato : 11-07-04 20:42

AGJ <agjensenatpostfiredotteledotdk> wrote in

> Er de 10% mon trukket fra den viste pris eller ej. Det fremgår ingen
> steder jeg umiddelbart kan se.

Jeg har ikke lige været inde og se på skærme, jeg var derinde for at se på
en bærbar til min søster. Sidst jeg købte noget hos Dell var det en bærbar,
og på bestillingssiden/konfigureringssiden skulle man sætte kryds i et felt
hvor der stod noget med "Ja jeg bestiller online og får x % i rabat"...og
det endda selvom man var i færd med at at bestille online, og det derfor
virkede lidt omsonst at sætte det kryds :)

Måske er det noget af det samme der skal gøres når man handler skærm?

/Flemming

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 11-07-04 21:03

Flemming Joensson <flemming@fjerndette.joensson.org> crashed Echelon
writing news:Xns9523DCEC3AA57flemmingfjerndettejo@212.242.40.196:

> [...]
> :)
>
> Måske er det noget af det samme der skal gøres når man handler skærm?

Nopes for det kryds du omtaler er når man går igang med at konfigurere den
valgte bærbar.

Hvis du blot køber skærm, smides den i kurven og det næste du kan udfylde
er hvordan du vil betale.

--
Bjarke Andersen

Fra : Flemming Joensson

Dato : 12-07-04 19:32

Bjarke Andersen <usenet@*spammer*bjoeg.dk> wrote in

> Nopes for det kryds du omtaler er når man går igang med at konfigurere
> den valgte bærbar.
>
> Hvis du blot køber skærm, smides den i kurven og det næste du kan
> udfylde er hvordan du vil betale.

Ok, så er rabatten nok allerede fratrukket. Men han kan jo altid prøve og
kontakte Dell og spørge.

Mvh.
Flemming