Nogle der har problemer med e-dankort (tel~
Fra : Stronger

Dato : 11-07-04 08:32

Hej

Jeg var lige inde hos Telmore for at opdatere min saldo, men nu har jeg op
til flere gange fået den besked, eller rettere de beskeder:

1. (den sædvanlige) Betaling med e-dankort er registreret osv. .....
2. (den usædvanlige jeg aldrig har oplevet før): "Der er sket en fejl i
transaktionen - der er en fejl hos indløser - prøv igen eller betal på anden
måde" (eller noget i den retning)

Jeg vil blot lige høre om jeg er den eneste, der oplever dette med e-dankort
her til morgen, eller i det hele taget?

Kontaktede naturligvis Telmore, hvor svaret var, at der ikke var noget galt
med deres indbetalingsside, hverken i går eller i dag, så jeg måtte bare
prøve igen.

dog, efter at have prøvet 10 gange ca. på mine forskellige numre hos
Telmore, vil jeg lige høre jer! Hvis der altså er nogle der eks. lige har
været inde at betale. tilsidst prøvede jeg bare med en krone, blot for
forsøgets skyld, men fik samme besked med rød tekst hver gang.

Når der står der er en fejl hos indløser, når man er ved at betale, skal
dette så ikke betragtes som Telmore der er en fejl ved...., altså at det er
Telmore der er indløser? For det er vel ikke mig der indløser pengene....
jeg betaler blot

Der er selvfølgelig dækning på min konto og jeg har betalt med e-dankort et
hav af gange, så ville bare lige høre om nogle af jer får samme besked.

På forhånd tak og god søndag

mvh
stronger

Fra : Claus E Beyer

Dato : 11-07-04 11:04

"Stronger" <stronger1989@PLEASEREMOVETHIShotmail.com> skrev i en meddelelse

> Kontaktede naturligvis Telmore, hvor svaret var, at der ikke var noget galt
> med deres indbetalingsside, hverken i går eller i dag, så jeg måtte bare
> prøve igen.

HUSK! - Der er ALDRIG noget galt hos Telmore

-cb

Fra : MN

Dato : 11-07-04 17:31

"Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> wrote in message
> "Stronger" <stronger1989@PLEASEREMOVETHIShotmail.com> skrev i en
meddelelse

> HUSK! - Der er ALDRIG noget galt hos Telmore

Det ved vi godt.

Mogens

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 11-07-04 12:54

On Sun, 11 Jul 2004 09:31:32 +0200, "Stronger"
<stronger1989@PLEASEREMOVETHIShotmail.com> wrote:

> [...]
>transaktionen - der er en fejl hos indløser - prøv igen eller betal på anden

Nårr det var mærkeligt... Da jeg prøvede e-dankort hos telmore sagde
den overførsel gennemført.. Men et par dage senere skrev Telmore igen
til mig at min konto var i minus... pengene kom aldrig ind på kontoen,
men blev dog heller ikke trukket fra kontoen..

Jeg ringede til telmore, hvor den flinke kundekonsulent sagde at
e-dankort var det værste ustabile lort, og han anbefalede alm.
dankort.

Fra : BT

Dato : 11-07-04 15:03

> [...]
>
> Jeg ringede til telmore, hvor den flinke kundekonsulent sagde at
> e-dankort var det værste ustabile lort, og han anbefalede alm.

Jeg har kun positiv oplevelser med e-dankort.
Så sent som for 5 minutter siden satte jeg penge ind på mit telmore-konto.
Og som altid gik det problem frit.
Kunne det ikke tænkes det er forbindelsen til de enkelte banker der er
problemet..
/brian

Fra : DaneX

Dato : 11-07-04 19:52

> Jeg har kun positiv oplevelser med e-dankort.
> Så sent som for 5 minutter siden satte jeg penge ind på mit telmore-konto.
> Og som altid gik det problem frit.

Nu er jeg godt nok kunde hos CBB, men jeg bruger også e-dankort til at tanke
op med og det foregår også ganske smertefrit :)

/DaneX

Fra : Stronger

Dato : 13-07-04 03:01

Allerførst vil jeg lige sige tak for alle svarene, som jeg først har kunne
læse nu, men tusind tak

Generelt har jeg gode erfaringer med e-dankort, som jeg udelukkende bruger
som alternativ til almindelig dankort eller andet internationalt kreditkort,
hvor det er muligt altså.

Jeg fandt ud af, at fejlen dog lå hos Telmore, men som een skrev er det
aldrig Telmores fejl... hehe, og det er der noget om, hvilket jeg har
erfaret tidligere, blandt andet, hvor jeg bestilte et MMS billede og betalte
2 gange selvom jeg virkelig ikke havde trykket modtag to gange og jeg havde
heller ikke klumret i det med browserens back-button, hvilket ellers var
nogle af Telmores påstande. Jeg fik lov at betale for ialt 2x2
fejl-sendinger fra Telmore og blev dobbelttakseret for altså i alt 4
billeder selvom jeg kun havde bestilt 2. Og det var med god tidsmellemrum,
således det ikke blot var en fejl lige den dag, men Telmore indrømmede
aldrig at fejlen kunne være deres Så ja, Telmore har altid ret! På den
anden side er jeg generelt tilfreds med Telmore, hvilket også er derfor jeg
stadig har dem.

E-dankortet er gået i orden og det er både jeg og Telmore glade for, selvom
de ikke indrømmede noget

Hav en god uge

mvh
stronger