SonyEricsson T610 vs Nokia 3200
Fra : Lise Bugtrup Hennebe~

Dato : 10-07-04 20:54

Jeg står og skal købe nye telefoner og valget er faldet på T610 eller Nokia
3200.
Udmiddelbart har de nogenlunde samme funktioner, men hvilken en er den
foretrukne?
Hvis nogle har erfaringer med batterilevetiden er det meget interessant.

//Lise

Fra : *XxX*

Dato : 11-07-04 13:00

"Lise Bugtrup Henneberg" <teamlh@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> foretrukne?
> Hvis nogle har erfaringer med batterilevetiden er det meget interessant.

Jeg har lige fået mig en 3200 og har haft problemer med at den går ned når
man sender en SMS, skærmen bliver bare helt blank og man skal genstarte. Det
skal lige siges at det kun er sket 2 gange på de 12 dage jeg har haften den
og der er blevet sendt en del SMS'er.

Fra : Mythos

Dato : 11-07-04 21:06

> [...]
> foretrukne?
> Hvis nogle har erfaringer med batterilevetiden er det meget interessant.

Batterilevetiden på min t610 er lang, syntes jeg, husker jeg ikke at slukke
den for natten, så holder den en uges tid. Jeg bruger den hver dag med både
det ene og andet, så det vil jeg sige er godt.

Kim Larsen

Fra : mullerman

Dato : 11-07-04 21:48

"Mythos" <mythoss_43@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Lise Bugtrup Henneberg" <teamlh@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Nokia

Hej Lise

Nu skriver du at funktionerne er næsten de samme...
3200 har 4098 farver i et lille display
T610 har 65xxx farver i et stort display
T610 har bluetooth - ikke i 3200
3200 har vist radio - ikke i t610
jeg er stor fortaler for T610, har selv haft den i næsten et år og kunne
ikke finde på at skifte i øjeblikket, kun til K700 også fra SonyEricsson.

Martin

Fra : John

Dato : 12-07-04 10:15

"mullerman" <billetter2003@yahoo.com> skrev i en meddelelse

*SNIP*

> [...]
> ikke finde på at skifte i øjeblikket, kun til K700 også fra SonyEricsson.

Lige mine ord

Mvh

John