skinny puppy's rabies remastered
Fra : Invader Zim

Dato : 06-05-01 01:47

hej, jeg har lige et spørgsmål om skinny puppy's genudgivelse af rabies...
jeg har rabies, som jeg købte for nogle år siden, men jeg ved ikke om det er
genudgivelsen, som skulle have betydelig bedre lyd en original udgivelsen.

godt nok synes jeg ikke lyden er så god på min rabies cd som den kunne være, når man
sammenligner den med f.eks. tin omen på the singles collect cd'en, men det kan jo være at
den er endnu værre i original udgivelsen.

det jeg vil spørge om er: er lyden på hele rabies remastered lige så god som lyden er på
tin omen på the singles collect cd'en, og lyden på remixet af rodent i remix dystemper?

-Invader Zim

Fra : Kasper Kristensen

Dato : 09-05-01 21:39

"God lyd" er selvfølgelig subjektiv, men ja den remastered udgave af Rabies
lyder meget bedre end den originale som jo mildest talt lyder som var den
optaget gennem en madras.

Cheers
Kasper K

Fra : Invader Zim

Dato : 11-05-01 13:13

okay, SÅ dårlig lyder den i hvert fald ikke, og især worlock og fascist jock itch lyder
fuldstændigt klare, så det betyder nok at jeg har den remastered udgave :)

tak for oplysningen :)

-Invader Zim