Kat stukket af.. åhh nej :o(
Fra : Jogge

Dato : 10-07-04 17:49

Hejsan.. en af mine veninder har lige ringet og hendes kat er stukket af, og
hun var meget ked af det... Det drejer sig om silver shaded burmilla, den
stak af fra en addresse i Skovlunde... Hvis der er nogle der ser den, gider
i så ikke smide en mail til

l_villebro_n@hotmail.com

Her kan i se et billed af den

http://www.sitecenter.dk/guzziarmani/nss-folder/scrapbog/DSCF0001.JPG

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 10-07-04 21:10

"Jogge" <fjern_jogge@post7.tele.dk> wrote in message
> [...]
> hun var meget ked af det... Det drejer sig om silver shaded burmilla, den
> stak af fra en addresse i Skovlunde... Hvis der er nogle der ser den,

Holder øje herude i samme by, giver også mine forældre besked, deres have og
katte har det med at tiltrække en masse andre katte.
Skal nok maile hvis vi ser den/får fat i den.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Jane

Dato : 10-07-04 23:03

Jogge skrev i <news:40f01df0$0$140$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>:

> burmilla, den stak af fra en addresse i Skovlunde... Hvis der er nogle
> der ser den, gider i så ikke smide en mail til

Har givet besked videre til dem jeg kender i Skovlunde.

Jane
--
æbleskrog.dk