Billeder.....
Fra : Michael Nielsen

Dato : 10-07-04 16:15

Hejsa alle......

Jeg er desperat, jeg har ledt og ledt på nettet, men har ikke kunne finde
noget...... Så nu sætter jeg min lid til jer søulke eller hvad det nu
hedder:)
Jeg skal bruge billeder af et dykkerskib fra 1875 der hedder >>Helsingør<<
af København.
Skal bruge billederne til et stamtræ over min familie..... Så please kom med
alle de gode ideer som i måtte have om hvor jeg kan finde sådan noget......

På forhånd mange takker......

MVH
Michael Nielsen

Fra : storemi

Dato : 10-07-04 18:05

hej michael

har du provet på søfartens bibliotek på blegdamsvej

hilsen bent

Fra : Michael Nielsen

Dato : 10-07-04 19:09

Hmmm..... nej, er det et sted man kan gå ind eller skal man ringe og
bestille tid osv.?

Hilsen
Michael

Fra : Ivar Holm

Dato : 10-07-04 21:07

http://www.maritime-museum.dk/

Ovenstående er link til Handels- og Søfartsmuseet på Kronborgs hjemmeside.
Der kan du søge i fotoarkivet. Skulle dette ikke lykkedes, kan du forsøge at
kontakte dem pr. telefon. Det må være et af de bedste bud på en løsning af
dit problem.

Ivar Holm

Fra : Gunnar Holm

Dato : 11-07-04 00:10

Som Ivar skriver, så kan du kontakte Handels og Søfartsmuseet på Kronborg,
det har jeg selv gjort i lignende tilfælde, dog kontaktede jeg museet via
mail.
De er meget venlige og hjælpsomme. I løbet af få dage var det skib jeg
søgte, lagt ind i deres billededarkiv som du kan søge i.

Mvh.
Gunnar Holm.