Pris på Cisco IOS til 806 router
Fra : Ole Nielsen

Dato : 10-07-04 10:27

Jeg har købt en brugt Cisco 806 for at lære lidt om Cisco IOS . Den er født
med IP Plus.

Jeg kunne godt tænke mig at lege lidt Firewall funktionalitet og VPN.

Hvad koster en IP Firewall Plus IPSec 3DES (c806-k9osy6-mz) ?

Kræver det evt yderligere investering i RAM?

Mvh
Ole

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 10-07-04 23:37

On Sat, 10 Jul 2004 11:27:15 +0200, "Ole Nielsen"
<karen-oleFJERNDETTE@mail.dk> wrote:

> Hvad koster en IP Firewall Plus IPSec 3DES (c806-k9osy6-mz) ?

150$ (listepris).

> Kræver det evt yderligere investering i RAM?

Det afhænger af, hvor meget der er i... 12.3(8)T (Nyeste Nye(TM))
kræver 32 MB DRAM og 8 MB flash, hvilket vist nok har default fra
et eller andet tidspunkt. Check 'sh ver'.

-A
Links : http://www.hojmark.net/
FAQ : http://www.net-faq.dk/