multitaske
Fra : Andropov9

Dato : 10-07-04 10:08

Perx skrev:

> Øhm... beklager, men det kan *alle* mænd ikke!
>
> Jeg har set et utal af mænd stoppe aftøringen eller rundturen med børsten,
> et øjeblik, fordi de skulle sige noget...
>
> Såe..dream on

>Er den generelle fordom ikke også at kvinder kan 'multitaske' mens
mænd
>koncentrere sig om en ting af gangen? Syntes jeg da jeg har hørt før
:)

Mænd er ikke så gode til at multitaske. Det kan du læse noget om i
nedenstående :)

Par kørte galt, mens de havde sex

Teenager bankede ind i telefonpæl, mens han gav kæresten sin lille
pind
Amerikansk politi politi formoder, at en mandlig teenager, der bankede
sin bil ind i en telefonpæl, havde sex med sin kæreste på
ulykkestidspunktet.
Både den unge mand og kvinde, begge 18 år gamle, endte på hospitalet
efter mødet med telefonpælen i Vineland, New Jersey.
Bilens mandlige fører var nøgen fra livet og nedefter, mens pigens
bukser lå på passagersædet, da politiet nåede frem.
Et vidne har fortalt politiet, at han så den kvindelige passager sætte
sig oven på føreren og bevæge sig som om de havde sex, lige inden
bilen røg af vejen og ramte telefonpælen.
Politiet har endnu ikke besluttet, hvad det unge par skal sigtes for,
men der venter et retsligt efterspil.

http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=255646