Tillad højreklik i FireFox
Fra : Jesper Stocholm

Dato : 10-07-04 08:11

Kan man konfigurere FireFox til altid at ignorere javascript, der disabler
højreklik?

Jeg kan se under "Tips and tricks" på
http://texturizer.net/firefox/tips.html, at man kan lave et bookmark, der
enabler højreklik, men så vidt som jeg kan se, så virker det kun på sites,
hvor man har adgang til menuerne - dvs ikke på sites, hvor der kommer
popups uden menubjælken.

Er det ikke muligt _altid_ at kunne lave højreklik?

--
Jesper Stocholm http://stocholm.dk

Min bror søger et møbleret værelse i Kbh. til fremleje fra 1.september til
31.december. Han er politimand i Kbh. Er du interesseret, så skriv til mig.

Fra : Christian Catu

Dato : 10-07-04 17:20

On 10 Jul 2004 07:10:57 GMT, Jesper Stocholm wrote:

> [...]
> popups uden menubjælken.
>
> Er det ikke muligt _altid_ at kunne lave højreklik?

Der findes en extensioln der hedder Allow Right-Click 0.1

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 11-07-04 11:10

Christian Catu wrote :

> Der findes en extensioln der hedder Allow Right-Click 0.1

Mange tak ... :)

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk