Nokia 6230 & Mp3
Fra : Claus Hansen

Dato : 09-07-04 19:34

Kan man få sin mp3 afspiller i nokia 6230 til at bruge en anden mappe
som standardmappe på f.eks memory kortet frem for den der ligger i
telefonen?
Jeg kan nemlig kun få den til at spille musik fra kortet hvis jeg går
ind via galleri og vælger et enkelt nummer jeg kan ikke få f.eks 10
numre ind i afspilleren på en gang fra kortet...Nogle forslag?

/Claus

Fra : Karsten Vinding

Dato : 09-07-04 21:01

In news:40eee526$0$278$edfadb0f@dread11.news.tele.dk, Claus Hansen wrote:

> Kan man få sin mp3 afspiller i nokia 6230 til at bruge en anden mappe
> som standardmappe på f.eks memory kortet frem for den der ligger i
> telefonen?

Ja, det gør jeg på min.

> Jeg kan nemlig kun få den til at spille musik fra kortet hvis jeg går
> ind via galleri og vælger et enkelt nummer jeg kan ikke få f.eks 10
> numre ind i afspilleren på en gang fra kortet...Nogle forslag?

Start med at give MMC kortet et andet navn (mit hedder MMC 1). Når dette er
gjort skal telefonen slukkes og tændes igen.

Nu burde det virke så hvis du sætter telefonen til at opdatere alle numre
(når du står i musikafspilleren trykker du på valg -> nummerliste, vælg ->
valg -> Opdater alle num., vælg). Du kan også lave en afspilningsliste i
Nokia Audio Manager, og overføre den til MMC kortet (overfører automatisk
alle numrene også), og så vælge at afspille den. Du skifter nummerliste
samme sted som du opdaterer numrene.

--
Mvh, Karsten.

http://www.vinding.adsl.dk

Fra : Claus Hansen

Dato : 09-07-04 21:38

> [...]
> Nokia Audio Manager, og overføre den til MMC kortet (overfører automatisk
> alle numrene også), og så vælge at afspille den. Du skifter nummerliste

Det har jeg gjort men det virker stadig ikke...Skal mp3'erne på mmc
kortet ligge i roden for det gør de ikke?
Lige nu ligger de i en mappe der hedder musikfiler på kortet..

Fra : Claus Hansen

Dato : 09-07-04 21:43

> Det har jeg gjort men det virker stadig ikke...Skal mp3'erne på mmc
> kortet ligge i roden for det gør de ikke?
> Lige nu ligger de i en mappe der hedder musikfiler på kortet..

Istedet for at spørge dumt prøvede jeg og vupti...Bingo! ;)

Takker mange gange! ;)

/Claus

Fra : MigSelv

Dato : 09-07-04 21:43