Erfaringer med CBB
Fra : Funnyboy

Dato : 09-07-04 15:42

Nogen der har erfaringer med CBB??
Alt er velkommen.

Preben

Fra : Mads Breddam

Dato : 09-07-04 19:10

> Nogen der har erfaringer med CBB??
> Alt er velkommen.

Ingen problemer her.

--
Mvh.:
Mads Breddam
breddam@esenet.dk

"Jeg bryder mig ikke om fanatisme, - kun når man er forelsket." Kim Larsen,
musiker.

Fra : Kate

Dato : 09-07-04 22:27

"Mads Breddam" <breddam@esenet.dk> wrote in

> Ingen problemer her.

Heller ikke her.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Ukendt

Dato : 10-07-04 09:10

> Heller ikke her.

Har heller ikke hørt om nogen problemer.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 10-07-04 11:28

Jeppe Vestergaard skrev:

> Har heller ikke hørt om nogen problemer.

Har du sovet i 100 år?

Jeg har tilgengæld hørt om MANGE problemer med CBB.

Læs deres forretningsbetingelser, der står det meste.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Claus E Beyer

Dato : 10-07-04 14:30

Martin Johansen [6000] <visit_my@website.invalid> schrieb:

> [...]
> Martin Johansen [6000]
> http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
> Mandrake Linux 9.2 med Fluxbox 0.9.6devel

De tager heller ikke deres egne "Generelle vilkår" særligt alvorligt. De
påstår at jeg har overtrukket for ca. 1200 kr GPRS, selv om overtræk
ikke er muligt i følge CBB's "Generelle vilkår". De vil, efter hvad de
har oplyst mig, trække "gælden" i mine fremtidige indbetalinger, så jeg
har derfor porteret mit CBB-nummer til et andet selskab.

-cb

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 10-07-04 15:14

On 10 Jul 2004 15:29:37 +0200, Claus E Beyer <cebeyer@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>har oplyst mig, trække "gælden" i mine fremtidige indbetalinger, så jeg
>har derfor porteret mit CBB-nummer til et andet selskab.

Okay, og du kan vel heller ikke få oplyst hvad det er du har brugt de
1200kroner på?

Her er et udsnit hvad Telestyrelsen svarede på, hvorfor CBB ikke
behøver vise dokumentation på forbrug:

Hvis du har forudbetalt både taletid og abonnement, og der ikke er
mulighed for, at du kan få en negativ saldo, har CBB ikke pligt til at
give dig en regning, hvor du kan se hvilke opkald og SMS'er, du har
foretaget. Dette fremgår af telelovgivningen.

Hvis der er mulighed for, at du efterfølgende kan modtage regninger,
og du således ikke har forudbetalt både taletid og abonnement hos CBB,
så har du krav på at modtage en regning, hvor du kan se hvilke opkald
og SMS'er, du har foretaget.
<<<<<<<

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 10-07-04 11:38

On Fri, 9 Jul 2004 16:41:46 +0200, "Funnyboy" <N15@ (FJERN)
Nissan-almera.dk> wrote:

>Nogen der har erfaringer med CBB??
>Alt er velkommen.

Det virker fint. dog er de da noget uforskammede at trække penge, og
så går der ellers 14dage før man for sim-kortet, og så den anden ting
at man ikke rigtig kan holde styr på sit forbrug på deres side. så man
ikke kan se om de snyder en.

og så er der lige Sonofon dækningen.. ja den er sådanset fin nok, men
de har sku ikke lige så finkæmmet net som TDC.. TDC sætter fandme
antenner alle steder. mens sonofon nok mere tænker på andre ting. de
laver i hvertfald ikke dækning efter at der kan være dækning i mange
kældere osv. den anden da var jeg nede i kælderen her i egendommen..
min trådløs kunne lige række derned fra 3.sal men ingen sonofon
dækning.

Fra : Leif Neland

Dato : 27-07-04 17:37

Bjarke Hansen wrote:

> Det virker fint. dog er de da noget uforskammede at trække penge, og
> så går der ellers 14dage før man for sim-kortet

Bestilte søndag, kortet var i morgenposten i dag tirsdag, så hurtigere kan
det da ikke blive.

Leif

Fra : Peter Holst

Dato : 10-07-04 15:16

Ingen problemer her

Fra : Erling Simonsen

Dato : 10-07-04 15:50

Nissan-almera.dk> wrote:

>Nogen der har erfaringer med CBB??
>Alt er velkommen.
>
>Preben

Ja.
De er meget sløve i deres support.
Har både haft problemer med, at de ikke registrede indsatte penge
fra dankort, samt at man ikke kunne ringe fra deres net til et nummer,
der skulle overføres fra TDC til dem - selvom nummeret endnu
ikke var porteret (fandt langt om længe ud af at det VAR deres fejl og
ikke TDC's efter MANGE e-mails frem og tilbage mellem deres supprt og
mig).
Desuden blev et gavekort som jeg vandt hos dem, først registret efter
meget møje og besvær. Det var lige før det kostede mere i tlf. support
end gavekortet var værd.
Jeg har dem godtnok som udbyder p.g.a. deres gprs, men de roder noget
i deres administration efter min mening.

m.v.h.
Erling