Skærme
Fijala 3554
flad skærm
Fra : Ole Madsen

Dato : 09-07-04 00:47

På min nye computer laver min skærm nogle gange sort og så går den tilbage
igern , men det gjorde den iikke på den gamle, hvad er galt?

Ole

Fra : N_B_DK

Dato : 09-07-04 01:37

Ole Madsen wrote:
> På min nye computer laver min skærm nogle gange sort og så går den
> tilbage igern , men det gjorde den iikke på den gamle, hvad er galt?
>
> Ole

Har du slået sluk for skærm efter XX minutter til under strøm egenskaber ?

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Ole Madsen

Dato : 09-07-04 11:36

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@SPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Har du slået sluk for skærm efter XX minutter til under strøm egenskaber ?

Det sker imens jeg arbejder

Ole

Fra : JK

Dato : 09-07-04 13:40

On Fri, 9 Jul 2004 12:36:12 +0200, "Ole Madsen"
<Maaseiah@paradis.tdcadsl.dk> wrote:

>"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@SPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse

>Det sker imens jeg arbejder

Det gør min også en gang imellem. Skærmen er sort i ca. 1 sek, især
når jeg scroller. Men jeg mener, at det for mig skyldes (det har jeg
læst), at jeg kører et nforce2 bundkort med fsb221. Dette er en del
OC over 200, og det skulle kunne bevirke, at agp og bundkort kommer ud
af takt en gang imellem. Agp er som bekendt låst til 66 MHz med et
nforce2 chipset. Skulle jeg prøve noget, skulle det være at hæve agp
til 73 MHz, som svarer til 66 (forholdet 221/200).

Jeg bruger et radeon 9200 med DVI.

mvh

John