TDC Mixit og 1 million sms'er?
Fra : Didi

Dato : 08-07-04 23:37

Hej

Hvad er det, der snakkes om i TDC Mix it reklamen, den slutter med noget med
1 million sms'er?

Hilsen Ditte

Fra : Mythos

Dato : 09-07-04 06:14

"Didi" <ditte--@bog.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Hvad er det, der snakkes om i TDC Mix it reklamen, den slutter med noget
med
> 1 million sms'er?
>
> Hilsen Ditte

Jeg nåede ikke at læse det med småt, men det var nu en milliard sms'er, hvad
det ellers går ud på, det nåede jeg som skrevet ikke at læse.

Kim Larsen

Fra : Jochke

Dato : 09-07-04 08:40

Mythos skrev følgende:

> Jeg nåede ikke at læse det med småt, men det var nu en milliard
> sms'er, hvad det ellers går ud på, det nåede jeg som skrevet ikke at
> læse.

Var det ikke MobilExtra?

De køre en kampagne under sloganet '1 milliard sms'er - 100 kr./md'.

Det svare til 386 sms'er i sekundet. :D

http://www.tdcmobil.dk/portal/privat/produkter_services/moduler/fri_sms/index.jsp

--
/Jochke
Fjern primtallet i adressen hvis du vil sende mig en e-mail.

Fra : F. Hansen

Dato : 09-07-04 11:15

"Jochke" <jochke11@jochke.dk> skrev i en meddelelse

> Var det ikke MobilExtra?
>
> De køre en kampagne under sloganet '1 milliard sms'er - 100 kr./md'.
>
> Det svare til 386 sms'er i sekundet. :D

Hvad koster det så, hvis man når over 1 milliard om måneden

Finn

Fra : Ukendt

Dato : 09-07-04 12:22

> Hvad koster det så, hvis man når over 1 milliard om måneden

Jeg har også tænkt lidt over reklamen. Den siger, at man kan sende en
milliard SMS'er, men betingelserne siger nok, at det ikke må misbruges. Vil
det dermed være misbrug hvis jeg sætter en Mixit-telefon til min computer,
og laver et program der sender SMS'er konstant - 10 i sekundet i en hel
måned til et mobilnummer ved en anden operatør? :)

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Brian Binnerup

Dato : 09-07-04 12:33

> [...]
> og laver et program der sender SMS'er konstant - 10 i sekundet i en hel
> måned til et mobilnummer ved en anden operatør? :)

Alt under en milliard kan vel så ikke betragtes som misbrug?

Fra : Ukendt

Dato : 09-07-04 13:20

> Alt under en milliard kan vel så ikke betragtes som misbrug?

Exactly my thought.

Fra : Jochke

Dato : 09-07-04 13:57

Jeppe Vestergaard skrev følgende:

> Vil det dermed være misbrug hvis jeg sætter en
> Mixit-telefon til min computer, og laver et program der sender SMS'er
> konstant - 10 i sekundet i en hel måned til et mobilnummer ved en
> anden operatør? :)

Svar: http://www.tdcmobil.dk/portal/Images/21_28745.pdf

Så desværre. :)

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 09-07-04 16:25

Jeppe Vestergaard wrote:

> og laver et program der sender SMS'er konstant - 10 i sekundet i en hel
> måned til et mobilnummer ved en anden operatør? :)

Mon ikke modtageren af sms'erne når at blive bare en smule træt af
det stunt??

--
Hygge..
Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 09-07-04 16:44

> Mon ikke modtageren af sms'erne når at blive bare en smule træt af
> det stunt??

Det afhænger jo af, om det er et nummer man selv har liggende uden at bruge
:) - men så bare sætter SIM-kortet i en gammel telefon.

Fra : Anders Bo Rasmussen

Dato : 10-07-04 16:45

On Fri, 09 Jul 2004 17:25:14 +0200 Thomas Strandtoft wrote:

> Mon ikke modtageren af sms'erne når at blive bare en smule træt af
> det stunt??

Man kan vel lave en TCP/IP implementation, der kører oven på SMS. Så
ville man have mobilt internet for 200 kr/måned.

--
41 6E 64 65 72 73

Fra : Jochke

Dato : 09-07-04 13:59

F. Hansen skrev følgende:

> Hvad koster det så, hvis man når over 1 milliard om måneden

En ny tommeltot og nok også et nyt tastetur eller telefon. Især hvis du
udnytter de 160 tegn fuldt ud i hver sms. :) Tror også jeg ville søge hjælp
hvis du kan bruge den ene milliard om måneden. :D