Skærme
Fijala 3554
skærmkabel 3 meter
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 08-07-04 22:53

Hej

ved nogen hvor man finder et kvalitets dobbelskærmet almindelig sub-d
analog skærmkabel som er 3 meter?

Synes alle steder det er 1,8meter og herefter 5 meter.

Er der forresten nogen steder på nettet man kan finde information om
forbindelset il skærmstikket...

for jeg kunne da godt finde på så bare at købe en Sub-d til BNC
kabel.. og så klippe af, og lode de 5 kabler til et nyt sub-d stik som
passer i min nye LCD skærm.

Det der fuldte med, er tyndt som noget jeg aldrig har set magen til
før... det er ikke tykkere end netværkskabel. og jeg tror ikke det er
skærmet særligt meget.

Fra : Kim

Dato : 09-07-04 09:52

F.eks. www.hd.dk