"3" Telefon software ?
Fra : Uhreskov

Dato : 08-07-04 22:15

Hejsa !!!

Ville lige høre om der er en venlig sjæl, der kan fortælle om det er muligt
at kopierer adresser/telefonnumre fra min Nokia til min nye "3" NEC e616v ??

Jeg har selv prøvetat bruge min sinkort læser "Chipy", men den kan ikke læse
simkortet fra en "3" telefon. (

Findes der noget soft editeringsprogram jeg kan lave det i, og så ovreføre
det selv ??

På forhånd TAK !!
Uhreskov.

Fra : Ukendt

Dato : 09-07-04 08:00

Hej Uhreskov

Hvis du kan konvertere dine adresser fra din Nokia telefon til Vcard format,
så kan du overfører disse filer til din NEC telefon vha. den medfølgende
software.

Mvh.
Martin

mjl snabela mjl dot dk

Fra : Søren Christensen

Dato : 09-07-04 14:40

"Martin Jakob Larsen" <mjlSNABELAmjl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
format,
> så kan du overfører disse filer til din NEC telefon vha. den medfølgende

Eller gøre som jeg. Jeg lagde alle mine kontakter på min nokia ind i
nokian's hukommelse.
Satte mit 3 simkort i nokiaen. Kopierede fra Hukommelse til Sim.
Satte 3 kortet i 3telefonen og kopierede fra Sim til 3 telefonens
hukommelse.

Ellers kan du låse din e616v op og sætte dit gamle simkort i og overføre på
den måde.
http://www.mobildebat.dk/viewtopic.php?t=33723&highlight=unlock

Venligst

Fra : Uhreskov

Dato : 10-07-04 22:42

Hejsa igen....

Tak for jeres svar...

Jeg har løst mit problem, fik lavet numrene om til cvf filer, og kunne
ovrefører dem fra Outlook til min "3" telefon...

Tak igen
Uhreskov.