bandhotellet.dk søger bands !!!!!!!
Fra : bandhotellet.dk

Dato : 06-05-01 23:05

Jeg har også posted denne på dk.kultur.musik.prodution.

Hej musikinteresserede.

Jeg skriver på vegne af 2nd Floor Recording I/S/ bandhotellet.dk, da vi er
ved at at starte musikportalen bandhotellet.dk, og derfor har brug for en
masse bands til at ligge der.
Vi har arbejdet med den i lang tid og er snart klar til at gå online.

bandhotellet.dk bliver i korte vendinger:
et site med links til hele musikbranchen.
en mulighed for at få sin egen side (en standardside).
et site hvor man kan søge efter bands på bandnavn, genre og landsdel.
høre band´nes musik i 30 sek. MPG3 samples.
se hvem der er med i bandet.
se deres foto.
få en beskrivelse af bandet.
finde bandets kontakt info, så man f.eks. kan booke, eller signe dem eller
bare se deres evt. egen hjemmeside.

Desuden går vi med planer om bl.a.:
musikkalender
debat
chat
køb, salg & bytte
Mere info kan fås på www.2ndfloor.dk eller ved at skrive til os på
mailto:info@bandhotellet.dk
Hverdage mellem 10.00 og 20.00 kan vi i øvrigt kontaktes på tlf.: 63 12 22
54 eller online på ICQ nr.: 112492830.

Med Venlig Hilsen

Jens "Blondie" Olsen

2nd Floor Recording I/S / bandhotellet.dk
Ansgargade 7
5000 Odense C

Fra : Johnny Bonde

Dato : 06-05-01 02:25

Til orientering så eksisterer et sådant sted allerede og har
gjort det i flere år, www.underholdningsnettet.dk omtaler
alt indefor musik, på på www.festmusik.dk kan du få al
den omtale af dit band du ønsker, det sidste nye er at vi
sammen med mp3 også kan smide en WEBTV optagelse ud
af bandet på man både kan se og høre bandet eller duoen eller solomanden.

Så du behøver ikke vente på et nyt sted går i luften
du kan få det allerede her og nu.

--

Kjærlig hilsen Mr Smile

Din fest bli'r festligere med den gode musik fra: www.festmusik.dk
Hvad sker der i populærmusikkens verden?
Tjek www.Underholdningsnettet.dk - så får du svar!
Vind 3 lækre Anni Filt CD'er. - Læs Om Korg Demoen fornylig - Vind Koncert Billettet

Fra : Sylte

Dato : 06-05-01 22:37

Ja, juhuu... der er jo ikke andet end suppe-steg-is musik. Lidt konkurrence
ville kun være godt.

Fra : Finn Byrgesen

Dato : 07-05-01 13:02

Sylte <Sylte_@hotmail.com> skrev i en news:9d4g3l$m5o$1@sunsite.dk...
> Ja, juhuu... der er jo ikke andet end suppe-steg-is musik. Lidt
konkurrence
> ville kun være godt.

Det er da ganske enkelt ikke korrekt, at det kun er SSI-musik.. Læs f.eks.
et fremragende interview med en sangerinde fra bandet Vi Unge Live, der
taler om firsermusik, og hvorledes vi fortsat musikalsk lader os inspirere
af den. Læs også artiklen om Basix, der fortæller, hvad de vil med deres
musik, og hvorledes de ordner deres interne problemer. Læs også senere idag
et meget stort interview med John van Daler, en yderst kompetent og meget
anvendt studiemusiker, der har været anvendt i utallige sammenhænge.
www.underholdningsnettet.dk kommer vidt omkring. Du kan også læse et
interview med Cathrine Sadolin; hun spiller vist næppe SSI, men er lige
udkommet med en CD med keltisk musik forresten osv. osv.

Fra : Finn Byrgesen

Dato : 07-05-01 13:11

Sylte <Sylte_@hotmail.com> skrev i en news:9d4g3l$m5o$1@sunsite.dk...
> Ja, juhuu... der er jo ikke andet end suppe-steg-is musik. Lidt
konkurrence
> ville kun være godt.

Udover det allerede skrevne vil jeg da også sige, at du på
www.underholdningsnettet.dk kan læse en eksamensopgave om Madonna i sin
fulde længde, samt om hendes betydning for musikken og en gennemgang af
hendes værker. Det er måske også SSI-musik??

mvh

finn b-

Fra : Johnny Bonde

Dato : 07-05-01 22:04

"Sylte" <Sylte_@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:9d4g3l$m5o$1@sunsite.dk...
> Ja, juhuu... der er jo ikke andet end suppe-steg-is musik. Lidt konkurrence
> ville kun være godt.

Kære Sylte

vort nye Teenzite.dk er KUN for unge mennersker

Fra : "Kim Visti"

Dato : 07-05-01 09:42

Hej

Der er også muligheden at logge ind på www.musiklinien.dk
Og så er det gratis for musikere.

Hilsen

Kim Visti
KiVi Band ®
58 37 63 27
kivi-band@post2.tele.dk
www.kiviband.dk
ICQ 83612409

--
Posted from fepE.post.tele.dk [195.41.46.137]

Fra : bandhotellet.dk

Dato : 07-05-01 10:22

"Kim Visti" <kimjo@post2.tele.dk> wrote in message
[...]

bandhotellet.dk er for alle genre....

blondie

Fra : Finn Byrgesen

Dato : 07-05-01 13:33

Der er også muligheden at logge ind på XXXX

Og så er det gratis for musikere.

Det kan nok være. Men hvorfor nu det? Er det ikke sådan, at gratis steder er
det samme som at sige til folk, I er bare fyld og ikke meget værd???

www.underholdningsnettet.dk har vi cirka 100 betalende musikere, der kan
glæde sig over, at en hel del af deres penge kommer tilbage ved, at vi
markedsfører dem i store, landsdækkende medier.

Fra : bandhotellet.dk

Dato : 07-05-01 14:27

Det kan jeg kun give Finn ret i, og bl.a. derfor koster det, det symbolske
beløb af 200,- pr år man er med på bandhotellet.dk

Blondie
bandhotellet.dk / 2nd Floor Recording I/S

Fra : Troels

Dato : 07-05-01 14:40

> [...]
> glæde sig over, at en hel del af deres penge kommer tilbage ved, at vi
> markedsfører dem i store, landsdækkende medier.

"markesfører" (læs spammer vores addresse i stort set alle danske ng'er der
lugter lidt af musik )

/Troels

Fra : Johnny Bonde

Dato : 07-05-01 22:03

Hejsa Troels

> "markesfører" (læs spammer vores addresse i stort set alle danske ng'er der
> lugter lidt af musik )

Passer ikke vi bruger faktisk mange penge også i den trykte presse
og vi sletter altid folk der ikke gider læse vores nyhedsmail og det
er faktisk meget og yderst sjældent det sker. Selvfølgelig er vi stolte
af vort produkt og det er vel ikke forbudt. og vi overholder faktisk oftest
reglerne det er nemlig ikke spam at nævne sit navn i en TAG

Mange plagierer os bla en vis selvforherliget Kim Visti
han driver også studie og ligesom med internet så kan han heller
ikke hitte ud af det, selv som musiker har jeg fået oplyst han
er ret så uduelig. og han reklamerer bare som det passer ham
og han aner heller ikke en brik om netetikette.

Så det er jo synd for ham, jeg venter spændt på at blive indkaldt
i retten fordi jeg er utilfreds med det arbejde ham har lavet for mig
det er nemlig forbudt at synes han er en i....

Man kan heller ikke få en kvittering, når man har betalt
som Kim siger hvad rager det mig og om ikke andet så kan han pudse
sin søn på en og man kan blive truet med tærsk.

Så fy føj for en troublemaker.

Men bare lad ham føre sig frem, hver gang han tænker 1 tanke har vi
på underholdningsnettet.dk fået 10 nye ideer og vi tror ikke på Gratisprincippet.
så jeg tror faktisk vi kan få et fornuftigt samarbejde med bandhotellet..

Er der noget af Jer som ved hvor man kan få noget kvalitet Gratis NEJ VEL.

Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 07-05-01 22:28

> Er der noget af Jer som ved hvor man kan få noget kvalitet Gratis NEJ
VEL.

Hvad med Linux? Eller Naked Girls musik? Der er masser af kvali ting gratis,
så den holder på ingen måder.

MVH: Lasse Stig Thomsen
www.retel.dk

Fra : Johnny Bonde

Dato : 07-05-01 22:07

""Kim Visti"" skrev i en meddelelse news:00a301c0d6d1$e9375380$2ee8d7c3@pc1...
Hej

Der er også muligheden at logge ind på www.musikplagiat.dk

helt sikkert

men der er bare ikke noget interessant at læse udover

Kim Visti Migselv Kim Duo Kim Solo Kim og min bare Røv
og så en masse her kommer snart noget.