Opsætning af WAP (Orange go / Sony Ericsso~
Fra : Michael Sørensen

Dato : 08-07-04 18:40

Hej gruppe,

har lige købt ny telefon og har konkluderet at en af to muligheder er sande:

1) Enten er medfølgende hæfter forkerte eller ikke-let-forståelige
eller endnu mere sandsynligt
2) det er mig, der klokker i det og ikke bliver klog på mobiltelefoner.

Men hvordan kan jeg opsætte WAP til at fungere, så fx billedbeskeder og
ringetoner kan modtages

I hæftet var der flere muligheder, men jeg har ikke fået det til at fungere
med nogle af dem.

Michael Sørensen

Fra : Janner

Dato : 08-07-04 20:48

Du skal tilmelde dig på oranges side så modter du indstillingerne til din
telefon

Hygge

Jan

Fra : Michael Sørensen

Dato : 08-07-04 21:07

"Janner" <spamfri@spamfri.spam> skrev i en meddelelse
> Du skal tilmelde dig på oranges side så modter du indstillingerne til din
> telefon

Hej Janner,

tak for svaret.

Jeg har nu været på siden og installere opsætning for MMS.

Er det det samme som WAP-indstillingerne, eller er det 2 seperate sæt
indstillinger, der skal installeres?

God sommer

Michael Sørensen

Fra : DonE

Dato : 08-07-04 21:18

"Michael Sørensen" <webmaster_m-s@stofanet.DANMARK.> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har nu været på siden og installere opsætning for MMS.
>
> Er det det samme som WAP-indstillingerne, eller er det 2 seperate sæt

2 seperate sæt

--

DonE