Skærme
Fijala 3554
TFT skærme HP
Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 08-07-04 18:44

Hej Alle
Da jeg er blevet forelsket i en HP2335 TFT har jeg selvfølgelig været
ude at snuse lidt rundt på HP's hjemmeside og faldt over nogle link som jeg
syntes var gode så jeg ville lige give jer andre mulighed for at læse lidt
selv
http://h20195.www2.hp.com/default.aspx?reg=dk&lang=da&pn=monitors/HP%20Flat%20Panel%20Monitor%20L2335/P9615A
læs lidt i de to white papers, meget interessante
--
Med Venlig Hilsen
Paul Østerby Sørensen

Fra : Brian Hansen

Dato : 10-07-04 17:27

"Paul Østerby Sørensen" <paulsmail@ofir.dk Fjern mail> skrev i en meddelelse
> [...]
jeg
> syntes var gode så jeg ville lige give jer andre mulighed for at læse lidt

Jeg har også kigget lidt på den. Primært fordi den med det gamle panel
(25ms) kan fåes til godt 12K, det nye panel (16ms) koster ca. 16K.

Det er bare træls at man ikke kan dem nogen steder, havde samme problem da
jeg skulle købe 36" TV, der er ikke nogen der lagerføre de dyre skærme. Det
koster jo en lille plovmand og sende sådan en skærm frem og tilbage, hvis
man ikke er tilfreds.

Så hvis der er nogen der har noget godt/skidt at sige om denne monitor vil
jeg gerne høre om det.

Brian