gitter
Fra : Ukendt

Dato : 08-07-04 18:09

Hej NG

Jeg vil høre om der er nogle der ved om man kan købe et gitter til at sætte
mellem døre, i terassedørs åbningen, foran trappen op osv. så et barn ikke
kan komme forbi. Det skal være et flytbart et så man ikke behøver at købe
flere end et. Altså et som man kan tage med fra rum til rum som man befinder
sig i huset. Og hvor kan man evt. købe et sådan. Vi bor i Nordsjælland
Længst væk KBH.
Håber I kan hjælpe mig
venligst Cecilie

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 08-07-04 19:32

Cecilie Lytchoff Grønbech wrote:

> [...]
> sætte mellem døre, i terassedørs åbningen, foran trappen op osv. så
> et barn ikke kan komme forbi. Det skal være et flytbart et så man

Jeg mener, at Babysam forhandler flere slags, så måske er du heldig. Der
ligger en forretning i Hillerød. www.babysam.dk

Henriette Døssing

Fra : Sanne Bülow

Dato : 08-07-04 20:46

"Cecilie Lytchoff Grønbech" <-> skrev i en meddelelse

> [...]
> mellem døre, i terassedørs åbningen, foran trappen op osv. så et barn ikke
> kan komme forbi. Det skal være et flytbart

Jeg har næsten lige set en reklame fra BabyDan tror jeg det var, de havde
lavet et gitter man kunne flytte rundt, ved ikke om der er andre og hvor du
evt kan få det henne, men mange af babyforretningerne har da også en
onlineshop så måske du kunne være heldig der.
Du kan læse om det her:
http://www.babydan.dk/showlistrecord.asp?id=124&sortfield124=&direction124=asc&doshow124=0&searchword124=&groupfield124=0&recordid124=33

--
Knus
Sanne

Fra : Hans Ole A. Kjeldsen

Dato : 08-07-04 21:07

> [...]
befinder
> sig i huset. Og hvor kan man evt. købe et sådan. Vi bor i Nordsjælland

De låger man kan købe i IKEA af træ er klart de bedste, jeg tror vi har
prøvet alle mærker efterhånden, og IKEAs var den eneste låge der virker
optimalt.

Fra : hedegaard

Dato : 09-07-04 18:50

> De låger man kan købe i IKEA af træ er klart de bedste, jeg tror vi har
> prøvet alle mærker efterhånden, og IKEAs var den eneste låge der virker
> optimalt.

I Ikea har de også et gitter af metal, der godt kan flyttes rundt. Det skal
sættes op uden skruer.
VH Tina

Fra : Hans Ole A. Kjeldsen

Dato : 09-07-04 20:29

"hedegaard" <hedegaard@FJERNMIGchristiansen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> I Ikea har de også et gitter af metal, der godt kan flyttes rundt. Det
skal
> sættes op uden skruer.
> VH Tina

Ja og det virker ad H-til, hvis ikke man alligvel bruger skruer, ikke
pengene værd efter min mening.

Fra : Ukendt

Dato : 10-07-04 19:54

Tak for alle de gode svar. Jeg vil gå videre med det og tage i Babysam og i
Ikea og se på modellerne.
venlig hilsen Cecilie