Req. Team easy on som samsung mmf ringe to~
Fra : Janner

Dato : 08-07-04 17:12

Nogen der kan klare denne ??? Eller kender et sted den kan hentes

Så ville jeg dæleme blive glad

Hygge

Jan

Fra : Martin Leong

Dato : 10-07-04 12:10

"Janner" <spamfri@spamfri.spam> wrote in message
> Nogen der kan klare denne ??? Eller kender et sted den kan hentes

http://netstop.dk/samsung-ringetoner.php

Søg på team easy on under polyfoniske ringetoner. Har lige hentet den til
min X450...

Mvh
Martin Leong

---

Fra : Janner

Dato : 10-07-04 17:12

> http://netstop.dk/samsung-ringetoner.php
>
> Søg på team easy on under polyfoniske ringetoner. Har lige hentet den til
> [...]

Lækket ......... men kan man også bruge de lyde man henter til sms toner ???
Går jeg ind under lyde herfor er der kun de oprindelige 7-8 stykker og man
kan tilsyneladende ikke bruge lydene i mappen "mine lyde" ??

Hygge

Jan