Rani - en hyggetøs
Fra : Helle Madsen

Dato : 08-07-04 14:24

Hej gruppe

Vil lige fortælle om de seneste opdateringer med Rani.

Fra at være en lille mennesky mokke, er hun blevet alle tiders hyggetøs. Hun
nusser og spinder gerne, og deler gerne sengen med os.
Nu kan jeg oven i købet få lov at løfte hende op i mine arme, og hun falder
bare fuldstændig til ro og ligger sig til at hygge og spinde.

Er godt nok inponeret over så store fremskridt hun har gjort den sidste
måned især. Det er kun når vi har gæster at hun nu er utilnærmelig.

Fortryder absolut ikke min investering i den dejlige pige, hun er så sød og
blid og feminin.

Bare et lille glædesudbrud herfra.

Helle

Fra : Pia J/Kurt K

Dato : 08-07-04 14:33

Hej Helle...

Hvor dejligt for dig og Rani....jeg kan ligefrem mærke hyggen, det varmer
her i sommerregnen! Til lykke med din hyggefis!!!

hilsen
Pia

www.meekocoons.dk

Fra : dpl

Dato : 08-07-04 20:12

Hej Helle
Hvor er det bare dejligt at høre om Rani!
Hun har jo gjort enorme fremskridt, og lyder næsten til at være endnu
bedre tilpasset end vores Raisa! (For de uindviede, så er de to søskende).

Raisa tillader at man kæler for hende, og spinder gerne, men løftes, det
er hun ikke vild med.

Til lykke med den skønne, det var en dejlig besked at se!
Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk/

Fra : Kate

Dato : 09-07-04 22:46

"Helle Madsen" <gizmotrold(nospam)@hotmail.com> wrote in

> Fra at være en lille mennesky mokke, er hun blevet alle tiders
> hyggetøs

Skøøøønt. At hun så ikke bryder sig om fremmede er jo mindre vigtigt,
det er jo jer hun skal være sammen med i dagligdagen

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.