TeliaSonera har købt Orange
Fra : Hans Paulin

Dato : 08-07-04 09:37

Fra : kelds99@yahoo.dk

Dato : 08-07-04 12:42

On Thu, 8 Jul 2004 10:36:59 +0200, "Hans Paulin" <me@privacy.net>

>gelsen betyder, at TeliaSonera med 1,1
>million mobilkunder bliver Danmarks
>tredjestørste.
>Ifølge koncernchef og adm. direktør
>Anders Igel, TeliaSonera, bliver man
>dermed stor nok til at kunne udfordre
>de store mobiludbydere, TDC og Sonofon.
> 8. jul 08:40

Det skal nok blive godt - to fjolser med for mange milliarder på
bankbogen tænker bedre end et, eller...?

Fra : Georg

Dato : 08-07-04 16:24

Det måtte jo ende sådan. Altså med et opkøb. Nå men det er jo godtnok. Så
kan Telia vel få en god dækning med al Oranges netværk. Frekvenser osv
følger vel med?! Så råder Telia over 28,8 MHz båndbredde på gsm 1800 og 14,8
MHz på gsm 900. Vel at mærke både up og downlink.

Fra : Rainer Schöbe

Dato : 09-07-04 06:55

Hej.

Georg wrote:
> [...]
> Frekvenser osv følger vel med?! Så råder Telia over 28,8 MHz
> båndbredde på gsm 1800 og 14,8 MHz på gsm 900. Vel at mærke både up

Er det ikke sådan at Telia/Orange skal give den ene halvdel af licenser
tilbage?

Så ville de ikke råde over en stor båndbredde, men kunne alligevel bruge
Oranges netværkelementer ved at omstille dem til Telias egne frekvenser.

Rainer Schöbe (Germany)
http://www.rainerschoebe.de
Nur E-Mails mit "RE:" in "subject" werden gelesen.
Der læses kun e-mails med "RE:" i "subject".
Roaming in Dänemark - dänische Prepaid-Karte
http://www.prepaid-dk.de