fejl i Tele2-regning
Fra : Rainer Schöbe

Dato : 08-07-04 08:04

Hej NG.

Lige et spørgsmål angående opkald til udlandet med Tele2Mobil Online:

En bekendt har et sådant abonnement og ringer tit til tyske
fastnetnumre. Tele2's hjemmeside oplyser en pris på kr 1,75/min., men
han bliver bon'et prisen for et opkald til et tysk mobilnummer - kr
4,40/min - og det ER almindelige fastnetnumre han ringer op.

Tele2 "leder efter fejlen", men det har taget mere end tre uger indtil
nu.

Er der nogen der har det samme problem? Fejlbeløbet er på mere end kr
100,-.

På forhånd tusind tak.

Rainer Schöbe (Germany)
http://www.rainerschoebe.de
Nur E-Mails mit "RE:" in "subject" werden gelesen.
Der læses kun e-mails med "RE:" i "subject".
Roaming in Dänemark - dänische Prepaid-Karte
http://www.prepaid-dk.de

Fra : MigSelv

Dato : 08-07-04 09:02

Det passer meget godt i forhold til deres priser.
- Det vil altid blive dyrere at ringe fra mobil til fasnet end
at ringe mellem to mobiler - i hvertfald i DK.

Se evt. link:

http://www.editorial.tele2.dk/?page=privat_mobil_udlandspriser_prepaid%20&t2page=privat_mobil_tele2mobilonline_udlandspriser

/MigSelv

Fra : Rainer Schöbe

Dato : 08-07-04 09:08

Hej MigSelv.

?

> Se evt. link:

http://www.editorial.tele2.dk/?page=privat_mobil_udlandspriser_prepaid%20&t2page=privat_mobil_tele2mobilonline_udlandspriser

Der står:

til tyske fastnetnumre: kr 1,75
til tyske mobilnumre: kr 4,40

Han ringede (fra DK) til et tysk fastnetnummer og blev bon'et med kr
4,40/min