Priser på bådtransport
Fra : Preben og Anette

Dato : 07-07-04 21:26

Hej

Er der nogen her der ved hvad det koster at flytte en båd f.eks 150 km i
Jylland
er der nogen vognmænd fram for andre der kan anbefales

--
Venlig hilsen

Preben Christensen

Fra : Ukendt

Dato : 07-07-04 22:01

Hej Preben

Kunne du evt. præsicere mere hvor henne i Jylland ... ???

Mvh
Lui

Fra : Preben og Anette

Dato : 07-07-04 22:15

Hej
Ja f.eks fra Randers til Kolding

--
Venlig hilsen

Preben Christensen

Fra : Ukendt

Dato : 07-07-04 23:05

Hej Preben

Så vil jeg evt. prøve at kontakte K Buhl & søn i Vester Nebel, firmaet er
meget anerkendt til båd Op/i tagning samt transport.

Du kan kontakte firmaet via flg. web adr. : http://www.buhltransport.dk
eller http://www.buhltransport.dk/Baadtransport.htm

Arnhard er en meget genkendt mand blandt bådfolk på havnen.

Fra : Per Ravn

Dato : 07-07-04 23:40

Kvikflyt har vi gode erfaringer med. De er meget rimelige med deres priser
og kan tage både med en max højde på 4,10. de kan kontaktes på telf.: 75 52
15 06. I skal tale med Susanne.

Jydsk bådtransport kan også anbefales. Men kender ikke lige telefonnummeret.
De kan tage både over 4,10.

Per

Fra : Preben og Anette

Dato : 08-07-04 06:11

Ja
Men hvad med priser
Det er en 24Fods motorbåd på 2 tons???

--
Venlig hilsen

Preben Christensen

Fra : Per Ravn

Dato : 08-07-04 10:26

Prøv at ringe

Kvikflyt kan sagtens tage den størelse du nævner.

Per

Fra : Henning Mikkelsen

Dato : 08-07-04 16:48

"Preben og Anette" <prebenc1@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]