Samsung E710
Fra : Madsen

Dato : 07-07-04 21:23

Hej

Jeg har købt en Samsung E710 telefon og er lykkelig :)

Men jeg har også købt et datakabel og derefter hentet programmet
EasyGPRS fra Samsung hjemmeside.

Men det virker selvfølgelig ikke. Der er ingen kontakt imellem telefon
og pc - er der nogen der har erfaring med dette? er der måske et andet
program der er bedre? til at rette i telefon bog og rode med billeder
og lyd mellem pc og telefon?

vh
madsen

Fra : kelds99@yahoo.dk

Dato : 08-07-04 02:34

On Wed, 07 Jul 2004 22:22:59 +0200, Madsen
<keyboard_error@hotmail.com> wrote:

> [...]
>og pc - er der nogen der har erfaring med dette? er der måske et andet
>program der er bedre? til at rette i telefon bog og rode med billeder

der har lige været nogle indlæg om det - med e700. søg tilbage

Fra : Bjarne Hansen

Dato : 13-07-04 16:51

Du skal hente programmet fra den engelske side - ikke den danske/svenske...
så virker det...