Hundetøj
Fra : Nana Sørensen

Dato : 07-07-04 20:41

Hejsa Gruppe...

Nana og Peanut her igen.

Er der ikke nogen der har links til sider hvor man kan købe hundetøj? Altså
tøj til hunde. Gerne danske. Mest fordi det er sjovt at sidde og have
griner over, men også fordi Peanut sgu fryser om sin lille skaldede mave.

Mvh. Nana (som har google´d uden resultat)

Fra : preben ipsen

Dato : 07-07-04 21:06

"Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> griner over, men også fordi Peanut sgu fryser om sin lille skaldede mave.
>

> Mvh. Nana (som har google´d uden resultat)

Hej
Prøv at kigge på dette link:
http://home19.inet.tele.dk/fallohide/homemade_sweaters.htm
hun strikker dem selv....godt nok til Basenjier og skriver at hun også
strikker til større hunde, men mon ikke hun også kan gå ned i størrelse? Den
skal jo også kunne komme over hoved og nitte-halsbånd
venlig hilsen
Preben
www.showdogs.dk

Fra : Nana Sørensen

Dato : 07-07-04 21:14

"preben ipsen" <preben_spam@showdogs.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
Den
> skal jo også kunne komme over hoved og nitte-halsbånd

Hej Preben...

Jeg har en fornemmelse af at jeg aldrig mere får lov at glemme at Peanut har
et nittehålsbånd. LOL
Jeg smider et par billeder i binaer senere, så i kan se hvor cool han er med
det på.
Tak for linket... Tjekker det lige.

Mvh. Nana (og super-pitt-chihuahuaen Peanut)

Fra : preben ipsen

Dato : 07-07-04 21:29

> [...]
> det på.
> Tak for linket... Tjekker det lige.
>
> Mvh. Nana (og super-pitt-chihuahuaen Peanut)
Glæder mig til at se ham . Bare så du ved det, jeg syntes faktisk det er
"cool" race, så det er kun for sjov at jeg "stikker" til ham(jer).....
venlig hilsen
Preben
www.showdogs.dk

Fra : Nana Sørensen

Dato : 07-07-04 21:35

> [...]
er
> "cool" race, så det er kun for sjov at jeg "stikker" til ham(jer).....

Hø hø... Preben dog.. LOL
Jeg kan godt klare det. Jeg er godt klar over at de fleste mobber chi´s,
men de ER sgu søde. Og jeg mobber ham sgu også selv. Man MÅ have selvironi,
når man giver sin chi et nittehalsbånd på.

Mvh. Nana

Fra : Nana Sørensen

Dato : 07-07-04 21:33

> [...]
Den
> skal jo også kunne komme over hoved og nitte-halsbånd

De sweatre er sgu søde... Supersøde.... Jeg har lige mailet til hende.
Hun kan sikkert godt strikke en lille en til Peanut.

Mvh. Nana

Fra : Charlotte Eglin

Dato : 07-07-04 21:09

Hej Nana

Kate Winther er berømt for sine modeopvisninger med hundetøj - www.kw.dk
Hun sælger dog ikke til private, men gennem forhandlere.
Dækkener o.lign. kan ses på hendes hjemmeside under diverse.

Mvh
Charlotte Eglin
www.candour.dk

Fra : Nana Sørensen

Dato : 07-07-04 21:15

"Charlotte Eglin" <mail@candour.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hun sælger dog ikke til private, men gennem forhandlere.
> Dækkener o.lign. kan ses på hendes hjemmeside under diverse.

Hej Charlotte...

Mange tak for linket. Jeg vil lige kigge på det...
Hav en god dag.

Mvh. Nana og Peanut

Fra : KennelKipler

Dato : 07-07-04 21:23

Hej Nana

http://groups.msn.com/LittlDogs

Prøv at skrive til Kristine i denne gruppe jeg har linket til, hun har
en del tøj til sine små hunde, som er nogenlunde på størrelse med din.

MVH Marie.

http://www.kandu.dk/

Fra : Nana Sørensen

Dato : 07-07-04 21:37

"KennelKipler" <KennelKipler.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Prøv at skrive til Kristine i denne gruppe jeg har linket til, hun har
> en del tøj til sine små hunde, som er nogenlunde på størrelse med din.

Tak skal du have.. Mange tak.
Jeg prøver at skrive til hende...
Mvh . Nana og Peanut.

Fra : Camilla - M&M

Dato : 08-07-04 20:25

"Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa Gruppe...
>
> Nana og Peanut her igen.

Nana... altså! Jeg venter stadig på det billede af Peanut med halsbåndet...
Der var vist noget med dk.binaer?

Hilsen Camilla

Fra : Nana Sørensen

Dato : 09-07-04 00:57

Uha, hvor er jeg ussel.. Jeg har ikke fået taget et endnu. Øv... Jeg
lover at smide et på senest i weekenden.

Mvh. Nana