er der en der vil have en hund
Fra : fkp

Dato : 07-07-04 20:25

er der en der vil have en hund på 8 mdr. som er vaccineret og chipmærket
race dalmatiner

http://www.kandu.dk/

Fra : Nana Sørensen

Dato : 07-07-04 20:36

Altså... Jeg vil ikke. Den ville sikker æde Peanut.

Men måske skal du oplyse hvor den befinder sig, hvordan den er, køn, og
hvorfor den skal omplaceres?

Mvh. Nana

Fra : x Vuf x

Dato : 12-07-04 23:00

Wed, 7 Jul 2004 21:36:28 +0200, Nana Sørensen wrote:
>"fkp" <fkp.news@kandu.dk> skrev...

>Altså... Jeg vil ikke. Den ville sikker æde Peanut.
>Men måske skal du oplyse hvor den befinder sig, hvordan
>den er, køn, og hvorfor den skal omplaceres?

Og sætte indlægget i dk.fritid.marked.dyr

--
Mvh Sonja P. sonpetnospam@pc.dk http://www.sonpet.dk

Dyr har ikke andre guder end dig, så behandl dine dyr,
som du vil, din gud skal behandle dig...

Fra : x Vuf x

Dato : 12-07-04 23:01

Wed, 7 Jul 2004 21:36:28 +0200, Nana Sørensen wrote:

>Altså... Jeg vil ikke. Den ville sikker æde Peanut.
>Men måske skal du oplyse hvor den befinder sig, hvordan den er, køn, og
>hvorfor den skal omplaceres?

Nej i dk.marked.privat.dyr