Køb af mobil online...
Fra : Ukendt

Dato : 07-07-04 19:54

Hejsa.

Nogen der har erfaringer med:

http://www.talifon.dk/

Med venlig hilsen

Rune.

Fra : MigSelv

Dato : 07-07-04 20:00

Jeg vil nok ikke købe telefon der, det virker lidt for dyrt med deres
priser....

/MigSelv

Fra : Ukendt

Dato : 07-07-04 20:04

> Jeg vil nok ikke købe telefon der, det virker lidt for dyrt med deres
> priser....

http://www.talifon.dk/products/mobile/nokia/6220/

Er det ikke en ok pris?

Nogen der har et billigere alternativ?

Med venlig hilsen

Rune.

Fra : Georg

Dato : 07-07-04 20:08

Har selv købt en Nokia 6100 der. Ingen problemer. Telefonen kom efter 2
dage. Desværre var den istykker, så jeg måtte indlevere den til reparation.

Georg

Fra : Kim

Dato : 07-07-04 20:20

"Georg" <linesnuden@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Desværre var den istykker, så jeg måtte indlevere den til reparation.
Så'n er det jo men Nokia...)

Mvh, Kim

Fra : Kurt Brixen

Dato : 07-07-04 20:39

On Wed, 7 Jul 2004 21:03:52 +0200, <Rune Nicolajsen> wrote:

>http://www.talifon.dk/products/mobile/nokia/6220/
>
>Er det ikke en ok pris?

Jo. Og forretningen har e-mærket, så de er vel OK.

Kurt Brixen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-07-04 21:01

Kurt Brixen skrev:

>Jo. Og forretningen har e-mærket, så de er vel OK.

Men siden indeholder, så vidt jeg kan se, ikke de oplysninger,
der skal være om f.eks. returret.
--
Knud

Fra : Ukendt

Dato : 07-07-04 21:19

> Men siden indeholder, så vidt jeg kan se, ikke de oplysninger,
> der skal være om f.eks. returret.

Kan de få e-mærket hvis ikke de overholder de regler?

Jeg faldt også over denne, da jeg læste deres betingelser igennem:

"Fortrydelsesretten bortfalder derfor, hvis du bruger varen på en måde, hvor
det er helt åbenbart at brugen formindsker varens salgsværdi væsentligt.
Salgsværdien af en mobiltelefon falder væsentligt, når man bryder den
tekniske plombering. Du kan derfor ikke fortryde købet af en mobiltelefon,
hvis du har taget den i brug".

Med venlig hilsen

Rune.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-07-04 22:25

<Rune Nicolajsen> skrev:

>Jeg faldt også over denne, da jeg læste deres betingelser igennem:

Hmm - jeg kan ikke finde deres salgsbetingelser, men når man
kigger i sidens kildekode, så kan man se, at de bruger en IE-only
menu, så der har de tabt mig som kunde.
--
Knud

Fra : Lise Bugtrup Hennebe~

Dato : 10-07-04 20:47

Tjek evt på www.mobilpriser.dk

//Lise

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-07-04 21:15

Lise Bugtrup Henneberg skrev:

>Tjek evt på www.mobilpriser.dk

Hvad har det med mit svar at gøre?

Mit svar var at det er en dårlig hjemmeside, som kun fungerer i
IE.

PS.
Når du svarer på et indlæg vær rar, at citere efter netiketten på
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.
Se også min signatur.

--
Knud

Fra : Kurt Brixen

Dato : 10-07-04 22:21

On Wed, 07 Jul 2004 23:25:28 +0200, Knud Gert Ellentoft <ellentoft@mail.tele.dk>
wrote:

>Hmm - jeg kan ikke finde deres salgsbetingelser, men når man
>kigger i sidens kildekode, så kan man se, at de bruger en IE-only
>menu, så der har de tabt mig som kunde.

Nu har jeg prøvet siden med IE 6, og der kan jeg ikke komme til at bestille, men
med Mozilla kan jeg godt bestille, men jeg kan ikke se deres salgsbetingelser,
så det er heller ikke et sted jeg skal handle.

Kurt Brixen