Erfaringer vedr. Nokia PC suite søges ....
Fra : Ukendt

Dato : 07-07-04 19:52

Hej Ng

Jeg har netop invisteret i et USB kabel til min Nokia 3200, Så jeg kan bruge
den sammen med min PC.

Igår da jeg installerede programmet virkede alt som det skulle, Men idag
virker det bare som det selv vil ( Sådan føles det ihvertfald)

Problemet er især når jeg vil ind via Pc´en og se/skrive SMS beskeder.

Der sker sker INTET når jeg trykker på "kontakter Og beskeder" Ikonet.

Hvad skal jeg gøre .. ???

Håber der er nogle der kan hjælpe mig ... For ellers er der jo ikke meget
fidus i at ha sådanne et kabel.

Mvh Og påforhånd tak
Lui

Fra : sls

Dato : 10-07-04 01:28

<Lui> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvad skal jeg gøre .. ???
>
> Håber der er nogle der kan hjælpe mig ... For ellers er der jo ikke meget

Er dit kabel et org. nokia kabel? Mener ikke Pc suite er glad for uorg
kabler.
Har du prøvet Oxygen Phonamanager?.
Men hvorfor også købe kabel når telefonen har Irda?

Mvh Sid

Fra : Ukendt

Dato : 10-07-04 18:37

Hej Sid

Mit kabel er købt hos Modify.dk og tror ikke det er originalt.
(Men nokia´en "brokker" sig også kun nogen gange)

Og grunden til at jeg ikke bruger Irda, er fordi at jeg har ingen IR
hardware til min Pc, Og prøvede at overføre til en anden Nokia 3200 med
Irda, dog uden det store held.
Derfor var jeg overbevidst om at en direkte tilslutning via stik ville være
bedre.
(Men man kan jo have sin tvivl.)

Mvh
Lui

Fra : sls

Dato : 10-07-04 21:37

> [...]
> Irda, dog uden det store held.
> Derfor var jeg overbevidst om at en direkte tilslutning via stik ville

Kender det godt
Har selv en IRda til computeren, og den koster kun omkring 150,-
Og den viker fint med Nokia 3200 både med Pc suite og Oxygen Phonemanager.
Bruger den dog mest til upload af nye spil til telefonen.

Men prøv Oxygen Phonemanager

Mvh Sid

Fra : Ukendt

Dato : 11-07-04 14:09

Hej

Hvor for man så evt. fat i Oxygen Phonemanager ??

Kan den downloades fra nettet.
Nokia Pc Suite fulgte med kablet så var det jo mest oplagt at bruge denne.

Mvh
Lui

Fra : sls

Dato : 11-07-04 14:29

<Lui> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Hvor for man så evt. fat i Oxygen Phonemanager ??

http://www.opm-2.com/¨ ( 2 sekunder med google )

Mvh Sid

Fra : Ukendt

Dato : 11-07-04 14:49

Tak ... Det havde jeg oxo prøvet.

Men desværre er det en eller anden ubrugelig "trial" version ... !!

Mvh
Lui

Fra : Peter Rongsted

Dato : 11-07-04 15:37

<Lui> wrote:

>Hej
>
>Hvor for man så evt. fat i Oxygen Phonemanager ??
>
>Kan den downloades fra nettet.
>Nokia Pc Suite fulgte med kablet så var det jo mest oplagt at bruge denne.

Hvilken version af PC Suite er det? Hvis du bruger Win 2000/XP, kan du
hente den nyeste (6.2) på Nokias hjemmeside:
http://nokia.com/nokia/0,,54691,00.html

Peter

Fra : Ukendt

Dato : 11-07-04 18:32

Hej

Det er den seneste ver. jeg har ... Det er ver. 6.2 som er hentet fornyligt.

Mvh
Lui