Flag på Norsk Sejler ....
Fra : \"Bangsbo Design\"

Dato : 07-07-04 15:31

Gode Sejler Gruppe ...

I dag fangede jeg en Norsk Sejlbåd med mit Kamera på
Havnen i Frederikshavn ...

Jeg har smidt et billede i news:dk.binaer i håb om at nogen
her i gruppen kan fortælle hvilket flag ud over Norsk der her
er tale om .... er det en feks. et Kongeligt Norsk sejlskib ...

Tråden hedder Norsk Sejler ...

På forhånd tak for hjælpen og god sommer ...

Med venlig hilsen
Keld
--
Keld Gydum - DK-9900 Frederikshavn
Hjemmeside: http://www.sitecenter.dk/bangsbo

Fra : Tage Danielsen

Dato : 07-07-04 21:15

Det er et skib hvis ejer er medlem af Kongelig Norsk Seilforening

http://www.kns.no/index.jsp?c=8509&exp=8509

mvh
Tage Danielsen

Fra : \"Bangsbo Design\"

Dato : 08-07-04 04:06

Hej Tage Danielsen ...

Fin link .... !

TAK for hjælpen - fortsat god sommer ...

Med venlig hilsen
Keld Gydum
Frederikshavn