operatør lås?
Fra : Mr bob

Dato : 07-07-04 14:57

Hvis man har en telefon der er operatørlåst, men man ikke ved hvilken
operatør den er låst til, hvad gør man så?
det kunne jeg nemlig godt tænke mig at vide!

Jackie

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-07-04 15:51

Mr bob skrev:

>Hvis man har en telefon der er operatørlåst, men man ikke ved hvilken
>operatør den er låst til, hvad gør man så?

Går til en af de mange som tilbyder unlock af mobiltelefoner?

Spørg evt. i news:dk.teknik.telefoni.mobil.unlock, det vil nok
være et bedre sted til spørgsmålet.
--
Knud
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?

Fra : MigSelv

Dato : 07-07-04 15:51

Hvilken telefon har du ?
Hvilket IMEI nr står der i telefon ?

Det kan være : Sonofon, Debitel, Orange, eller TDC
- Det er et af de oventsående selskaber, der normalt plejer at simlåse deres
telefoner.

/MigSelv

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 08-07-04 10:30

On Wed, 7 Jul 2004 16:51:10 +0200, "MigSelv"
<dsl147695@vip.cybercity.dk> wrote:

>Hvilken telefon har du ?

Ja, det ville være et hit at oplyse dette...

>Hvilket IMEI nr står der i telefon ?

Ja, ud fra IMEI-nummeret kan man af og til finde oplysninger om,
hvilket teleselskab telefonen er låst til.

>Det kan være : Sonofon, Debitel, Orange, eller TDC
>- Det er et af de oventsående selskaber, der normalt plejer at simlåse deres
>telefoner.

Telia og Tele2 sælger også låste telefoner.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/

- nu også remote unlocking af Nokia 6230!