"Find kædeoversigt" i Outlook efter Firefo~
Fra : Joe Doe

Dato : 07-07-04 10:01

Jeg oplever, at efter jeg installeret Forefox (v0.9 og 0.9.1), at når jeg
trykker på et link i min Outlook (XP eller 2003), at den så fint lukker et
vindue op med websiden i men samtidigt åbner den også en fildialog med "Find
kædeoversigt". Man kan selvfølgelig bare lukke den dialogboks men det er
lidt irriterende når den gør det hver gang.

Er der nogen der har oplevet det samme? Jeg køre med både Windows 2000 og
Windows XP med henholdsvis Outlook 2003 og Outlook XP. Jeg har sat Firefox
til at være default browser.

Fra : Anders Lund

Dato : 07-07-04 15:17

Joe Doe wrote:

> [...]
> kædeoversigt". Man kan selvfølgelig bare lukke den dialogboks men det er
> lidt irriterende når den gør det hver gang.

Prøv det som Karsten Jensen skrev i:

Citat:

Jeg havde nøjagtigt samme problem. Der er et registryfix til download. Efter
at have kørt det, har jeg ingen problemer med ovenstående mere.
http://johnhaller.com/jh/mozilla/firefox_bug_246078.asp

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Joe Doe