Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Olympus OM707 SLR 35mm camera, og flash F2~
Fra : petersen_michael

Dato : 05-05-01 21:25

hejsa, jeg er ny her, men det ligner den rigtige gruppe at spørge i

er der nogen her der kan fortælle mig noget om dette
ca 15 år gamle camera ?
det er et AF camera, hvordan ser matskiven ud, er der så ingen raster ?
hvordan virker AF målingen på cameraet ?
virker synkro flash med andre flash end Olympus F280 ?
kan F280 "vippes op i loftet" ?

jeg benytter PT en OM101 samt dedicatet Osram flash SVJV er
obtikken 100% kompatibel ?

håber der er nogen her, der kan huske tilbage til midten slutningen af
firserne
--
med venlig hilsen Michael, residerende i Nyborg

Fra : Kim Østrup

Dato : 05-05-01 22:35

Hej

Du glemte at oplyse antal pixels.

Vi beandler KUN digitalt

Mfvh

Kim

petersen_michael <petersen_michael@dengyldnemåge.mail.tele.dk> skrev i
en news:9d1nj2$o8$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Jens Jørgen

Dato : 06-05-01 06:47

Hej

Med det svar fra Kim, så er det måske på tide med den meget omtalte
dk.fritid.digital. foto

Jens Jørgen

Fra : voop@innocent.com

Dato : 06-05-01 00:18

Fra : petersen_michael

Dato : 06-05-01 07:16

voop@innocent.com skrev i meddelelsen ...

> håber der er nogen her, der kan huske tilbage til midten slutningen af
> firserne

Jeps - vi er nogen, der kan. Og derudover, så er det utroligt hvad en
google-søgning kan fremdrage...

takker for venlig deltagelse

smutter igen.............. >>>
--
med venlig hilsen Michael, residerende i Nyborg