Fra Telia Xpress til Telia Xpress
Fra : Didi

Dato : 06-07-04 20:34

Hej

Min niece på 13 år, er jo i den alder, hvor mobilen skal skiftes så ofte som
muligt.
Hun har Telia Xpress og skal også beholde både abonement og nummer.

Kan hun oprette et nyt abonement, og få overflyttet sit nummer, ved at
betale 1 kr. for mobilen og 99 kr. i oprettelse?
Eller vil Telia brokke sig?
Selvfølgelig skal der gå 6 mdr.

Hilsen Ditte

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 06-07-04 21:34

"Didi" <ditte--@bog.dk> wrote in

> Kan hun oprette et nyt abonement, og få overflyttet sit nummer,
> ved at betale 1 kr. for mobilen og 99 kr. i oprettelse?
> Eller vil Telia brokke sig?

Jeg ved ikke om Telia vil være med til det men Orange (dengang de hed
Mobilix) havde intet problem med det. Selvfølgelig blev bindingen
forlænget med 6 måneder hver gang man gjorde det. Og det var endda
før nummerporteringen var indført.

--
Henrik Stidsen - http://hs235.dk/ - http://såkadulæredet.dk/
"Is everyone else in the world a moron, or is it just me?"

Fra : CLM

Dato : 07-07-04 13:45

Ring til Telia og forklar hvad du gerne vil gøre. Jeg fik tilbud på en ny
telefon mod at forlænge bindingen med 6 mdr.

Mvh
Carsten

Fra : Kim Hansen

Dato : 07-07-04 16:51

On Tue, 6 Jul 2004 21:34:04 +0200, "Didi" <ditte--@bog.dk> wrote:

> [...]
>
>Kan hun oprette et nyt abonement, og få overflyttet sit nummer, ved at
>betale 1 kr. for mobilen og 99 kr. i oprettelse?

Der skal gå 9 mdr. min frue har lige fået lavet en forlængelsesaftale
hos telia.
M.V.H

Kim Hansen

Suzuki XF 650 Freewind
Suzuki DR 250 S

Ved reply slet "fjern" i Mailadressen.

Fra : Didi

Dato : 07-07-04 21:07

> Der skal gå 9 mdr. min frue har lige fået lavet en forlængelsesaftale
> hos telia.
> M.V.H
>
> Kim Hansen

Hej

Det undrer mig at du siger ni måneder.
Så vidt jeg ved, så er min niece kun bundet 6 mdr, og regner med at hun kun
skal bindes yderligere 6 mdr. når vi laver et nyt abo.

Men jeg vil ringe til dem, og forlægge dem ønsket, som CLM anbefaler.

Hilsen Ditte